بانک ملت در اطلاعیه ای از اختلال در خدمات بانکداری اینترنتی، خودپرداز و کارتخوان های خود خبر داد.
تین نیوز |
بانک ملت در اطلاعیه ای از اختلال در خدمات بانکداری اینترنتی، خودپرداز و کارتخوان های خود خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، در اطلاعیه بانک ملت اعلام شد: از ساعتی قبل خدمات بانکداری اینترنتی، خودپرداز و کارتخوان های بانک ملت با اختلال همراه شده است.
اختلال جزئی هم در برخی سامانه های این بانک در جایگاه های سوخت کشور گزارش شده ولی مشکلی در فرایند سوختگیری وجود ندارد؛ چراکه پرداخت توسط سایر پایانه های فروشگاهی انجام می شود.
مسولان بانک ملت به تسنیم گفتند: در تلاش برای حل مشکل هستیم و تا دقایقی دیگر وضعیت شبکه پایدار خواهد شد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
∎