شناسهٔ خبر: 69780036 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

کسب عنوان دومی بسکتبالیستهای دانشگاه

مسابقات بسکتبال ۳ نفره دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مشهد به مناسبت "گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز بین‌المللی ورزش دانشگاهی" در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۳ با حضور ۴ تیم و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدامشهد، مسابقات بسکتبال ۳ نفره دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مشهد با عنوان " گرامیداشت هفته تربیت بدنی و روز بین‌المللی ورزش دانشگاهی " در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۴ تیم از دانشگاه‌های مختلف برگزار گردید و جو رقابتی و هیجان‌انگیزی را به وجود آورد.

در پایان این مسابقات، تیم دختران بسکتبالیست دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد با ارائه بازی‌های درخشان و هماهنگ، بر سکوی دومی بایستد. اعضای این تیم شامل: مونا منصوریان، نگین کوهی، فاطمه طاهری و مهرناز شفیعی بودند که با تلاش و همت خود، نماینده‌ای شایسته از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این رقابت‌ها بودند. این موفقیت نشان‌دهنده توانمندی و پتانسیل بالای ورزشکاران دختر در دانشگاه‌ است و امید می‌رود که در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری از این قبیل باشیم.