شناسهٔ خبر: 69774018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان:

تماس‌های مربوط به آب‌گرفتگی معابر با قید فوریت پیگیری می‌شود

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر برای فصل بارش آمادگی دارد و تدابیر لازم در این باره اندیشیده شده است، گفت: آب‌گرفتگی‌ها جزو موارد اولویت‌دار و فوری است که با قید فوریت به واحد اجرایی ارجاع می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۱۰ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: تعداد تماس‌ها نسبت به بازه مشابه سال گذشته حدود ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: از مجموع ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس، ۷۴۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح‌شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان ارجاع شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۲۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، گفت: در این تماس‌ها حدود یک میلیون ثانیه و ۲۷۸ ساعت مکالمه میان شهروندان و همکارانم انجام شد، همچنین همکارانم نظرسنجی و بازخورد ۹۳۰۰ پیام که در دوره‌ها و هفته‌های اخیر به این سامانه رسیده بود را از شهروندان در قالب حدود ۴۰۰۰ تماس انجام دادند و حدود ۶۲ ساعت مکالمه در این رابطه شکل گرفت.

رفیعی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان برای فصل بارش آمادگی دارد و تدابیر لازم در این باره اندیشیده شده است، ادامه داد: آماده هستیم در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح شهر تماس‌ها را به واحد اجرایی مربوطه ارجاع دهیم.

وی با بیان اینکه آب‌گرفتگی‌ها جزو موارد اولویت‌دار و فوری است که با قید فوریت به واحد اجرایی ارجاع می‌شود، گفت: ضمن آرزوی یک سال پربارش، امیدوارم شهروندان کمترین مشکلات را داشته باشند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خدمت شهروندان هستیم، اما اوج تماس شهروندان با مرکز ۱۳۷ بین ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ است و در این ساعات مدت زمان بیشتری در صف انتظار می‌مانند.

رفیعی افزود: در رابطه با فوریت‌های سطح شهر و پیام‌های فوری شهروندان در لحظه در خدمت هستیم، اما پیشنهاد می‌کنم اگر موارد غیرفوری است، برای صرفه‌جویی در وقت، در ساعات دیگر تماس بگیرند.