شناسهٔ خبر: 69767564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ژنرال اسرائیلی: این جنگ ما را نابود می‌کند

صاحب‌خبر -

شفقنا- ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما روزانه در آماج صدها موشک از لبنان قرار داریم و این جنگ ما را نابود می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از الجزیره، اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما به شدت به حزب‌الله ضرباتی وارد کردیم اما همچنان از نابودی حزب الله فاصله داریم.

وی تصریح کرد: ارتش اسرائیل تا به این لحظه حماس را شکست نداده است.

اسحاق بریک گفت: ما روزانه در آماج صدها موشک از لبنان قرار داریم و این جنگ ما را نابود می‌کند.

بریک عنوان داشت: نیروهای ما به صورت زمینی در عمق ۳ کیلومتری جنوب لبنان وارد شدند، اما آمادگی پیشروی بیشتر را ندارند.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد؛ ارتش در وضعیت فرسایش است و سربازان با انجام خدمت نظامی مخالفت می‌کنند.

اسحاق بریک تصریح کرد: یک وزیر جنگ که شایستگی ندارد، تعیین شده است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل عملاً در حال حاضر وزیر جنگ است.