شفقنا- ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما روزانه در آماج صدها موشک از لبنان قرار داریم و این جنگ ما را نابود میکند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از الجزیره، اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما به شدت به حزبالله ضرباتی وارد کردیم اما همچنان از نابودی حزب الله فاصله داریم.
وی تصریح کرد: ارتش اسرائیل تا به این لحظه حماس را شکست نداده است.
اسحاق بریک گفت: ما روزانه در آماج صدها موشک از لبنان قرار داریم و این جنگ ما را نابود میکند.
بریک عنوان داشت: نیروهای ما به صورت زمینی در عمق ۳ کیلومتری جنوب لبنان وارد شدند، اما آمادگی پیشروی بیشتر را ندارند.
این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد؛ ارتش در وضعیت فرسایش است و سربازان با انجام خدمت نظامی مخالفت میکنند.
اسحاق بریک تصریح کرد: یک وزیر جنگ که شایستگی ندارد، تعیین شده است و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل عملاً در حال حاضر وزیر جنگ است.