شناسهٔ خبر: 69757250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

رسیدن آموزش‌وپرورش به جایگاه واقعی، مستلزم تعامل همگانی است

معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند همکاری اولیا، معلمان، مسئولان، نمایندگان و روحانیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سالار قاسمی امروز _شنبه بیست‌وششم آبان_ در آئین معارفه سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها طبیعی است، اظهار کرد: از نگاه عالمانه محمد جمالی‌آرند، سرپرست سابق آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در بدنه آموزش‌وپرورش، رفتن و بازنشستگی معنا ندارد و معلم واقعی برای خود بازنشستگی در نظر ندارد و باید شاهد همکاری میان مدیران جدید و سابق آموزش پرورش باشیم.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه مسئولیت لقمه پرچرب نیست، گفت: مسئولیت فرصتی برای خدمت است که باید در راستای خدمت به مردم آن را غنیمت برشمرد و در بدنه آموزش‌وپرورش مدیران با کیفیت، کارشناسان قوی و معلمان وظیفه‌شناس کار را پیش می‌برند.

وی خطاب به معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به‌لحاظ فضای آموزشی با مشکلات زیادی روبه‌رو است و باید به کمک آن آمد.

معاون وزیر افزود: آموزش‌وپرورش برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند همکاری اولیا، معلمان، مسئولان، نمایندگان و روحانیت است.

قاسمی با بیان اینکه مدیر جدید آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای خوشنام، با تجربه، علمی و با نگاه جامع به آموزش‌وپرورش است که مسئولیت سنگین مدیریت را بر عهده گرفته‌اند و امیدواریم در این زمینه موفق باشند، اضافه کرد: آموزش‌وپرورش با نگاه عالمانه و مشارکت مقتدر می‌شود و مدیر مقتدر همه را پای‌کار آموزش‌وپرورش می‌آورد.

محمد جمالی‌آرند، سرپرست سابق آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این آئین گفت: آموزش‌وپرورش را یک ایل، طایفه و باند نمی‌تواند مدیریت کند و همه سلایق و طوایف باید برای مدیریت آموزش‌وپرورش مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ‌گاه نگاه سیاسی به آموزش‌وپرورش نداشته‌ام، افزود: آموزش‌وپرورش را با همدلی، وفاق و فضای آرام می‌توان مدیریت کرد.

جمالی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های پیشرفت تحصیلی معدل دانش‌آموزان است و تلاش ما با همکاری خانواده‌ها موجب شد، معدل دانش‌آموزان یک نمره افزایش و باید این مسیر ادامه پیدا کند.