شناسهٔ خبر: 69736003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع برگزار شد

دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان شهرداری ارومیه با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش مهارت‌های ارتباطی و تقویت فرهنگ احترام به ارباب رجوع طراحی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این دوره آموزشی، مباحثی مانند اصول اخلاق حرفه‌ای، مهارت‌های ارتباط مؤثر، نحوه برخورد مناسب با شهروندان و حل مؤثر مشکلات مطرح شد.
 
آموزش‌های ارائه‌شده می‌تواند به بهبود تعاملات بین کارکنان و شهروندان و افزایش رضایت‌مندی عمومی منجر شود.
 
شهرداری ارومیه در نظر دارد که برگزاری چنین دوره‌هایی را به صورت منظم ادامه داده و با ایجاد بستری مناسب، کیفیت خدمات خود را ارتقا بخشد.
 
مفهوم تکریم ارباب رجوع در حوزه خدمات عمومی و اداری اهمیت زیادی دارد و به ارائه خدمات باکیفیت‌تر، ایجاد اعتماد و افزایش رضایت‌مندی عمومی کمک می‌کند.
 
تکریم ارباب رجوع شامل مواردی برخورد محترمانه و توجه به نیاز‌ها و خواسته‌های مراجعان و شهروندان، گوش دادن فعال، پاسخ‌گویی مناسب و حل مشکلات به‌طور مؤثر می‌شود.