به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: سامانه ارائه خدمات با هدف جلب رضایت گردشگران و زائران در راستای ارائه خدمات مناسب از طریق سکو (پلتفرم) بانکی و با مشارکت یکی از شرکتهای پرداخت الکترونیک راه اندازی شد.
امیر رمضانی افزود: در راستای فعالیتها و اقدامات شرکت توسعه گردشگری، یکی از طرحهای این شرکت ارائه خدمات گردشگری و رفاهی برای زائران و گردشگران و همچنین همکاران این حوزه است.
وی افزود: در این بستر، خدمات مورد نیاز شامل اقامت، غذا، حمل و نقل، درمان، مراکز تعمیرگاهی و تخفیفات مناسب در حال فراهم شدن است.
رمضانی ادامه داد: این سامانه با هدف ارائه خدمات به زائران و گردشگران و جلب رضایت آنان طراحی و از طریق یک پلتفرم بانکی و با مشارکت یکی از شرکتهای پرداخت الکترونیک راهاندازی شده است.
وی عنوان کرد: همچنین خدمات بسیار خوبی برای همکاران شهرداری بر روی این بستر فراهم شده است که امیدواریم در آینده آنها نیز بتوانند از این خدمات بهرهمند شوند.