شناسهٔ خبر: 69419913 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اهدای دو جایزه معلم کارآفرین و حازم در سومین رویداد ملی ستاپ

آیین افتتاح سومین رویداد ملی ستاپ با حضور مسئولان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، سرمایه گذاران و اهالی زیست بوم نوآوری آموزشی برگزار شد. آیین افتتاح سومین رویداد ملی ستاپ با حضور مسئولان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، سرمایه گذاران و اهالی زیست بوم نوآوری آموزشی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، آیین افتتاح سومین رویداد ملی ستاپ با حضور مسئولان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت، سرمایه گذاران و اهالی زیست بوم نوآوری آموزشی در سالن همایش‌های ۱۰۰ استارت آپ برگزار و در پایان از پوستر سومین دوره رویداد ملی ستاپ رونمایی شد.  

هدف اصلی از برگزاری رویداد ستاپ، ایجاد سکوی همرسان بین چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت با شبکه‌ای از پشتیبانان است که در دو دوره‌ی قبلی توانسته است اتفاقات مثبتی را رقم بزند. در سومین دوره از رویداد ستاپ قرار است در فراخوان گسترده‌تر از شرکت‌های بیشتری دعوت به همکاری شود.

اصلی‌ترین موضوع در سومین دوره رویداد ملی ستاپ طراحی مدارس آینده است. شرکت کنندگان در این رویداد بیش از هر چیز به طراحی مدارس نوین می‌پردازند.

از محور‌های سومین رویداد ستاپ می‌توان به طراحی و پیاده سازی سامانه‌های یکپارچه سازی برای مدیریت محیط‌های تربیتی، طراحی و پیاده سازی سامانه‌های اعتبار بخش محتوای آموزشی، ارائه محصولات و خدمات نوین حوزه کودک و ارائه برنامه‌های همیاری و کیفیت بخشی به مدارس دولتی اشاره کرد.

ستاپ سکوی تحول آموزش و پرورش قرار است همچون دو دوره گذشته محلی برای تجمیع ایده‌های فعالان عرصه آموزش و پرورش و علمی و فرهنگی و تلاش برای پیاده‌سازی این ایده‌ها باشد.

در این مراسم سید حسام نوربخش دبیر رویداد ملی ستاپ با اشاره به برگزار شدن این دوره از رویداد در استان‌های مختلف گفت: امروز محصولات و خدمات تیم‌هایی که در دوره اول رویداد حضور داشتند برد وسیعی در کشور پیدا کرده است و در بسیاری از مدارس کشور به عنوان یک کمک رسان به شبکه اداره کننده مدرسه از معلم تا مدیر مدرسه حتی خانواده‌های دانش آموزان نقش ایفا می‌کنند.

وی افزود: در دوره سوم رویداد ملی ستاپ در کنار دو جایزه ویژه به نام معلم کارآفرین و جایزه حازم، جایزه حنظله هم اضافه شده است؛ این جایزه به برترین محصول یا خدمتی که  با نگاه محور مقاومت  و اهمیت تعلیم و تربیت در این حوزه،  ارائه شود تعلق خواهد گرفت.

همچنین در ادامه مراسم آقایان سادات مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، حسنلو دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی نرم معاونت علمی ریاست جمهوری، رضوی‌ نژاد معاون علمی سازمان بسیج، فاطمی نژاد مدیر عامل موسسه رزمندگان، سدیفی مدیر عامل مجموعه ۱۰۰ استارت اپ به ایراد سخنرانی پرداختند و درپایان مراسم با حضور ایشان از پوستر سومین رویداد ملی ستاپ رونمایی شد.

علاقه‌مندان و فعالان عرصه آموزشی و تربیتی می‌توانند با مراجعه به وب سایت ستاپ به نشانی www.eventsetup.net در سومین رویداد ملی ستاپ شرکت کنند.

 انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما