شناسهٔ خبر: 69419438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم در قم رونمایی شد

در همایش حزب الله زنده است،کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم بر اساس دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

در آستانه چهلمین روز شهادت سید مقاومت سید حسن نصر الله کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و بر اساس دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدای لبنانی و جبهه مقاومت در خلال همایش «حزب الله زنده است» رونمایی شد. 
 
 رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را ثمره تلاش برای انتقال پیام مقاومت به نسل‌های جدید عنوان کرد و گفت: در این کتاب مقاومت به عنوان عنصر حیاتی در بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های و بلاد اسلامی معرفی می‌شود. 
 
حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، مفهوم مقاومت، کلیدواژه‌ای عالمگیر شده و آزادگان جهان را بسوی خود دعوت کرده و امروز شاهد توفیقات روز افزون آن هستیم. 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش به تلاش همه جانبه دشمنان برای تضعیف جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: ایمان، رهبری مقاوم و منطق مستحکم از جمله مزایای جبهه حق بوده که باعث توفیقات بسیاری شده است. 
 
حجت الاسلام والمسلمین عبد الله حاجی صادقی در تشریح وضعیت جبهه دشمنان و جبهه مقاومت گفت: امروز دشمنان رو به زوال و نابودی هستند و این را خودشان اعتراف می‌کنند و، اما جبهه مقاومت بزرگتر از مستکبران شده و درحال عالمگیری است.
 
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این همایش گفت: با توجه به لزوم توجه به جایگاه شهدا و روح بخشی آنان به جامعه، همایش حزب الله زنده است توسط دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
حجت الاسلام سعید روستا آزاد با اشاره به برپایی نمایشگاه غزه در حاشیه این همایش گفت: برخی محصولات دفتر تبلیغات اسلامی مرتبط با حوزه مقاومت و جهاد اسلامی به نمایش در آمده است.
 
وی گفت: بورس تحصیلی و دانشجویی شهید نصرالله در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه باقرالعلوم نیز در این همایش رونمایی شد و بر اساس آن دانشجویان لبنانی که به خاطر شرایط اخیر جنگی این کشور از تحصیل محروم شده اند با تایید وزارت علوم می‌توانند در دانشگاه باقرالعلوم قم تحصیل کنند.
 
گفتنی است در این مراسم از فرزندان و خانواده شهیدان قدس، شهید زاهدی، شهید نیلفروشان، شهید سید عباس موسوی نیز قدر دانی شد.

نظر شما