شناسهٔ خبر: 69318037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

راه اندازی پویش جمع آوری ۲۰۰۰ تخته پتو در گلستان

عیسی بابایی ،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از راه اندازی پویش جمع آوری ۲ هزار تخته پتو برای فرزندان یتیم وجنگ زده لبنان تا قبل از شروع سرما خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آواره شدن بیش از ۱۲۰ هزار زن و کودک لبنانی ، پویش جمع آوری ۲۰۰۰ تخته پتو برای این خانواده ها در سطح استان گلستان راه اندازی شد.

بابائی با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار کودک درجمع آوارگان لبنان و فلسطین، ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی ، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تاثیر جنگ و بحران های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرارگرفته اند، منجر شود.

وی با اشاره به راه اندازی این پویش در سراسر استان، افزود: پس از حکم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کمیته امداد درکنار ماموریت های اساسی خود در دستگیری از نیازمندان و براساس درخواست خیرین و مردم نوعدوست پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی برای ملت مظلوم لبنان و فلسطین را مستقر نمود و در ادامه نسبت به جمع آوری پتو بعنوان اساسی ترین نیاز مردم آواره اقدام می نماید.

بابائی رعایت امانت داری بین نیکوکاران و افراد نیازمند را هدف غایی و مهم کمیته امداد بیان و اضافه کرد: ریالی از وجوهات کمیته امداد اعم از صدقه، زکات ،اکرام ایتام و ... که برای نیازمندان کشور جمع آوری می شود به سایر کشورها منتقل نمی شود و فقط در شرایط خاص و برابر اعلام قبلی به مردم و همچنین نیت خیرین ونیکوکاران همانند روز قدس و کمک به مردم لبنان ، به این امر اختصاص می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاههای مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمکهای مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت نمایند.

نظر شما