شناسهٔ خبر: 69287745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورا انتقاد کرد

نصب پلاک منازل شهر کرمان چند سال انجام نشده است

کرمان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: پلاک کوبی درِ منازل در شهر از چند سال قبل انجام نشده که این موضوع مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، منصور ایرانمنش روز دوشنبه در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: باید شهرداری کرمان به صورت جدی پلاک کوبی منزل را با همکاری پست انجام دهد.

وی با اشاره به مطالبه شهروندان برای پلاک کوبی منازل تاکید کرد: نصب پلاک هزینه کمی هم برای شهروندان دارد و حتما از این کار استقال می کنند.

محمد امین شمسی عضو شورای شهر کرمان نیز گفت: مذاکراتی با شرکت پست انجام شده تا کار پلاک کوبی مناز شهر کرمان از سرگرفته شود.

به گزارش ایرنا بارها پست در کرمان از وضعیت موجود گلایه و انتقاد کرده و این درحالی است که بسیاری از کوچه ها و خیابان ها نیز فاقد عنوان و پلاک هستند.

با وجود اینکه منازل قدیمی شهر کرمان دارای پلاک هستند اما ساختمان های بافت‌های جدید شهری بویژه در شهرک‌های نوساز دارای پلاک نیستند که مشکلات زیادی برای آدرس دهی شهروندان ایجاد کرده و معلوم نیست چرا باوجود انتقادهای مکرر رسانه ای طی سال های اخیر، شهرداری به این مهم اقدام نکرده است.

نظر شما