شناسهٔ خبر: 69279489 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عافیت‌طلبی در مرام شهید یحیی سنوار جایی نداشت

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: شهید یحیی سنوار در راه مقاومت، هیچ طالب آسایش و عافیت‌طلبی و محافظه‌کاری نبود چرا که می‌توانست بعد از زندان مدتی کنار بکشد؛ اما همچنان در این راه قدم برداشت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:شهید یحیی سنوار نماد مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی بود که بعد از شهید اسماعیل هنیه نشان داد که یک رزمنده و فرمانده در خط مقدم است.

وی افزود: شهید یحیی سنوار نشان داد که فرماندهان مقاومت اسلامی در خط مقدم نبرد و نه در پناهگاه هستند چرا که در محاصره و جهاد با دشمن در میدان نبرد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: چیزی که از شهید یحیی سنوار شنیده و می‌دانیم که ایشان سالیان سال در زندان صهیونیست‌ها اسیر بودند و از ابتدای تولد که در اردوگاه‌های فلسطین به دنیا آمد تا زمانی که حرکت مقاومت را همراهی کردند و بزرگ شدند شروع به مبارزه با صهیونیست‌ها و همراهی جریان مقاومت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی  با بیان اینکه شهید یحیی سنوار نماد مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی بود، گفت: شهید یحیی سنوار سالیان سال در زندان بود و سپس در کنار شهید اسماعیل هنیه برای مبارزه با صهیونیست‌ها تلاش کردند و غیر از ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی وی می‌توان به لحن و کلاموی اشاره کرد که نشان از ایمان به پروردگار متعال بود که این راه را راه حق و خدایی می‌دانست.


نظر شما