شناسهٔ خبر: 69276547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌ها در توسعه گردشگری

بخشدار بخش بزرگ پسکوه گفت: گردشگری از ظرفیت‌های مهم بخش بزرگ پسکوه است و برای بهره‌گیری از این ظرفیت باید زیرساخت‌ها و مقدمات لازم را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

منصور رئیسی در جلسه بررسی مسائل مربوطه به این بخش که با حضور معاون عمرانی فرماندار، رئیس محیط‌زیست، رئیس منابع طبیعی و راهداری برگزار شد، با اشاره به تعدد جاذبه‌های گردشگری بخش پسکوه، اظهار کرد: هرچند که از دیرباز مشکلات زیادی در این منطقه وجود داشته، اما در کنار این مسائل ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌نظیری نیز داریم که یکی از آنها در حوزه گردشگری است.
 
 وی با بیان اینکه گردشگری از ظرفیت‌های مهم بخش بزرگ پسکوه است و برای بهره‌گیری از این ظرفیت باید زیرساخت‌ها و مقدمات لازم را فراهم کنیم، افزود: در حوزه گردشگری می‌توان به انواع جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و نیز گردشگری کشاورزی بخش بزرگ پسکوه اشاره کرد که به واسطه آنها می‌توانیم رویدادسازی داشته باشیم.

بخشدار پسکوه تأکید کرد: کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی ما باید علاوه بر بحث تولید، بازاریابی و برندسازی را نیز به‌عنوان یک اولویت موردتوجه قرار دارند.

رضا زهی معاون عمرانی فرماندار نیز با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در بخش بزرگ پسکوه و لزوم فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای رونق این حوزه، افزود: یکی از زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری، داشتن زیرساخت‌های ارتباطی مناسب است که طی چندساله اخیر اقدامات خوبی را در این حوزه انجام داده‌ایم.

 وی در پایان به مطالبات مردم شریف بخش بزرگ پسکوه در خصوص پاره‌ای از مشکلاتشان اشاره کرد و گفت: امروز بازدیدی از این منطقه خواهم داشت و پس از آن با حضور مسئولین دستگاه‌های مربوطه برای حل این مشکلات پیگیری می‌کنیم.

نظر شما