شناسهٔ خبر: 69269137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ورزش و جوانان شهرستان:

رفع مشکلات استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

فاطمه احمدیان

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، حل مشکلات استادیوم ۱۵ خرداد کرمانشاه به حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

بهمن اختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وجود ۹ مجموعه ورزشی در سطح شهرستان کرمانشاه، اظهارکرد: مجموعه ورزشی آزادی یکی از قدیمی‌ترین این مجموعه‌هاست که روزانه حدود دو هزار نفر از آن استفاده می‌کنند و برخی هیات‌های ورزشی نیز در آن مستقر هستند.

وی افزود: پیش از اینکه حضور تیم بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال قطعی شود، با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان کار بروزرسانی و بهسازی این مجموعه را با توجه به قدمت بالای آن در دستورکار قرار دادیم. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: طی حدود یکی دو ماه گذشته حدود دو میلیارد تومان برای بهسازی این مجموعه ورزشی هزینه شده است. 

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه اقدامات بسیار خوبی برای بروزرسانی این مجموعه صورت گرفته، اما متاسفانه سازمان لیگ سخت‌گیری‌های زیادی دارد، چرا که در حال حاضر مجموعه‌های ورزشی در سطح کشور وجود دارد که بسیار از مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه عقب‌تر هستند، اما میزبانی رقابت‌های لیگ برتر را هم می‌گیرند. 

استادیوم ۱۵ خرداد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

اختیاری در ادامه در رابطه با مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد و مشکلات آن نیز گفت: روزی که این مجموعه ورزشی افتتاح شد، هنوز نواقص زیادی داشت. 

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مجری اجرای این پروژه بوده، عنوان کرد: ما هنوز به شکل قانونی این مجموعه را از شرکت توسعه تحویل نگرفته‌ایم، چرا که بدون اینکه آماده افتتاح باشد، آن را افتتاح و به بهره‌برداری رساندند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: از آنجایی که این پروژه جزو پروژه‌های ملی بود، نمی‌توانستیم در نحوه احداث آن دخالت کنیم.

وی به برخی از مشکلات این مجموعه اشاره کرد و گفت: زمین این مجموعه کیفیت ندارد، از نظر روشنایی مشکل دارد و آب آن دارای آلودگی‌هایی است، به همین دلیل آن را هنوز تحویل نگرفته‌ایم. 

به گفته این مسئول، حل مشکلات مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 

واگذاری مجموعه ورزشی انقلاب، واگذاری درستی نبوده است

وی در ادامه در خصوص مجموعه ورزشی انقلاب نیز گفت: این مجموعه ورزشی چندسال قبل از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شد، اما متاسفانه سرمایه گذار غیر از اقدامات جزیی، کار خاصی روی آن انجام نداده است. 

اختیاری تاکید کرد: واگذاری این مجموعه ورزشی، واگذاری درستی نبوده و کارهای انجام شده در آن نیز مورد تایید ما نیست. 

وی یادآورشد: انتظار داشتیم بخش خصوصی تغییرات اساسی را در این مجموعه اجرایی کند، نه اینکه تنها به رنگ آمیزی و کاشت درخت اکتفا کند. 

انتهای پیام 

نظر شما