شناسهٔ خبر: 69268464 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هفدهمین روز متوالی خروج سرمایه از بازار/ هجوم سرمایه حقیقی به سمت صندوق‌های با پشتوانه طلا

در پایان معاملات امروز، یکشنبه، 559 نماد در صف فروش و 22 نماد در صف خرید قرار گرفتند و مجموعا 779 نماد منفی و 42 نماد مثبت بودند. امروز 95 درصد بازار منفی و فقط 5 درصد بازار مثبت بود و 577 میلیارد تومان سرمایه حقیقی هم از صندوقهای درآمد ثابت و 418 میلیارد تومان نیز از معاملات خرد بازار خارج شد. با خروج سنگین سرمایه از صندوق‌های درآمد ثابت، شاهد افزایش مالکیت حقیقی 949 میلیارد تومانی در بین صندوق‌های با پشتوانه طلا هستیم.

صاحب‌خبر -

گروه اقتصاد و درآمد: در حالی که روز گذشته، شاهد افت 24 هزار واحدی بازار بودیم، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش بیش از 19 هزار 959 واحدی واحدی به 2 میلیون و 21 هزار واحد رسید. شاخص کل هموزن 5 هزار واحد منفی و ارزش معاملات نیز 13454.86 میلیارد تومان و ارزش معاملات خرد نیز 1526.41 میلیارد تومان بوده.

به گزارش جماران، در پایان معاملات امروز، یکشنبه، 559 نماد در صف فروش و 22 نماد در صف خرید قرار گرفتند و مجموعا 779 نماد منفی و 42 نماد مثبت بودند. امروز 95 درصد بازار منفی و فقط 5 درصد بازار مثبت بود و 577 میلیارد تومان سرمایه حقیقی هم از صندوقهای درآمد ثابت و 418 میلیارد تومان نیز از معاملات خرد بازار خارج شد. با خروج سنگین سرمایه از صندوق‌های درآمد ثابت، شاهد افزایش مالکیت حقیقی 949 میلیارد تومانی در بین صندوق‌های با پشتوانه طلا هستیم.

ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز به عدد ۶۵,۹۹۴,۴۶۷ میلیارد ریال کاهش یافت.

نمادهای فملی، فولاد، وبملت، حکشتی، ومعادن، شپدیس و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و فولاد، ذوب و فملی در زمره پرتراکنش‌ترین‌های امروز بورس تهران بودند.

در بازار فرابورس شاخص کل ۱۳۳ واحد افت داشت و به سطح ۲۱ هزار و ۳۳۴ واحد رسید. و نمادهای آریا، فزر، انتخاب، حسینا، فصبا، سپیدار و بپاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

 

اخبار مرتبط

شانزدهمین روز متوالی خروج سرمایه از بازار/ در شنبه خونین بورس چه گذشت؟

ریزش 3 هزار واحدی بورس تحت تاثیر فشار فروش سهامداران / افزایش سرعت رشد دلار نیمایی

افت تاریخی حجم معاملات بورس در بهار 1403

جدی‌ترین ریزش بورس در ۴۷ روز معاملاتی اخیر!

افت شدید درآمد شرکتهای کارگزاری بورس / نامه یک کارشناس اقتصادی به رئیس سازمان بورس: زنگ خطر صنعت کارگزاری به صدا درآمده است

دامنه نوسان بورس و فرابورس به مثبت و منفی ۳ درصد بازگشت

پیش بینی جالب یک کارشناس از چشم انداز بورس؛ آنها که در صف فروش نرفتند مزدشان را می گیرند

جلسه هم‌اندیشی رییس بورس با مدیران ارکان بازار سرمایه/ صیدی: دستور کار ما حرکت به سمت تصمیمات پیش‌بینی‌پذیر است/ مولفه‌های نوسان‌ساز را در بازار به حداقل می‌رسانیم/ زمینه تشکیل کانون سهامداران حقیقی را فراهم می‌کنیم

ریزش بورس به صورت همه جانبه ادامه دارد! همه شاخص ها افت کردند

محدودیت دامنه نوسان سهام در بورس 8 هفته‌ای شد

وعده همتی در مورد بورس/ وزیر اقتصاد: از بازار سرمایه حمایت خواهیم کرد

انتهای پیام

نظر شما