شناسهٔ خبر: 69265766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

نام‌گذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن به‌نام شهدا و بزرگان استان کرمانشاه

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب شهرک ها و بلوک‌های مسکونی به‌نام مبارک شهدا و بزرگان استان کرمانشاه مزین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با ابلاغ طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، در استان کرمانشاه هم به موازات سراسر کشور اراضی مستعد ساخت مسکن مشخص و فرایند الحاق به شهر و تغییر کاربری آنها در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

امینی تصریح کرد: اسامی پروژه‌ها بنا به شرایط، همان اسم عرفی و محلی اراضی مورد استفاده بود که غالباً تناسبی با شهرک‌های مسکونی نداشتند و این موضوع در جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار کرمانشاه مطرح شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: در آخرین جلسه شورای مسکن، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب شهرک‌ها و بلوک‌های مسکونی به نام مبارک شهدا و بزرگان مزین شد و در آینده نیز اسامی مصوب در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه ۶ هکتاری اصحاب رسانه به نام مبارک "شهرک شهید آوینی"، پروژه ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان به نام مبارک "شهید طهماسبی"، پروژه ۷۱۲ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام به نام مبارک "شهید ادیبان"، پروژه ۱۷ هکتاری اربابی به نام مبارک "شهید نوروزی"، فازبندی پروژه سراج به نام بلوک‌های "شهید شعبانی"، "شهدای آرمین"، "شهید اجاقی"، "شهید دایی پور" و "شهید حشمتی"، همچنین فازبندی پروژه بهارستان به نام "شهید علیخانی"، "شهید ملکشاهی"، "شهیده شیردل" ، "شهید یارکودکان" و پروژه پشته‌کش به‌نام مبارک "آیت‌الله نجومی" انجام و بقیه پروژه‌ها هم به ترتیب با نام این بزرگان نام‌گذاری شده و خواهند شد.

نظر شما