شناسهٔ خبر: 69263176 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتمام آماده‌سازی ۳.۵ هکتار از اراضی پسکرانه‌ای مجتمع بندری نگین در بوشهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات آماده‌سازی ۳.۵ هکتار از اراضی پسکرانه‌ای مجتمع بندری نگین با روکش آسفالت این محدوده پایان یافت.

صاحب‌خبر -

محمد شکیبی نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آماده سازی اراضی پسکرانه مجتمع بندری نگین از مهمترین طرح‌های تعریف شده به منظور آغاز بهره برداری از این مجتمع بندری است.

وی بیان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت مکانیزه ۳.۵ هکتار از اراضی ۱۵ هکتاری به اتمام رسیده و تکمیل مابقی اراضی نیز در آینده نزدیک انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این عملیات شامل اجرا عملیات زیرسازی و تراکم دینامیکی، آسفالت ریزی و جدول گذاری (در دو بخش آب‌های سطحی و کانال‌های تأسیساتی) است که در مدت زمان چهار ماه به انجام رسید.

شکیبی نسب ادامه داد: فعالیت‌های سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین و استقرار آتی تجهیزات سبک و سنگین از ضروریات آغاز تجارت دریایی در این مجتمع بندری است که پیگیری‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار کرد: با تکمیل طرح‌های زیربنایی در مجتمع بندری نگین، نیاز‌های اساسی حضور و فعالیت سرمایه گذاران دریایی و بندری بیش از پیش فراهم و گامی بزرگ به سوی تامین دغدغه‌های اقتصادی و رفاهی مردم شریف استان بوشهر برداشته می‌شود.

شکیبی نسب اظهار کرد: ظرف چند ماه اخیر سرمایه گذاران توانمندی داوطلب فعالیت در مجتمع بندری نگین شدند که برای استفاده از این ظرفیت برنامه ریزی خوبی شده است.

نظر شما