شناسهٔ خبر: 69263017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمت‌رسانی مطلوب شهرداری یزد به شهروندان نیازمند همکاری ادارت است

یزد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: همکاری‌های بین بخشی و همه نهادها و ادارات با شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد باعث خدمت رسانی بهتر به شهروندان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشبنه روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در نشست شورای اسلامی شهر یزد، افزود: در استان یزد تعامل و همکاری مطلوبی بین نهادها و ادارات با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد وجود دارد، اما نیاز به هماهنگی بیشتر برای ارتقاء سطح خدمات به شهروندان وجود دارد.

وی در خصوص آغاز به کار محمدرضا بابایی استاندار جدید یزد نیز گفت: استاندار جدید یزد سوابق اجرایی بسیار زیادی دارد و از جمله ارزش‌های شخصی ایشان اینکه از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس است و افتخار حافظ کل قرآن بودن را نیز دارد و از پایین ترین تا بالاترین رده مسئولیت ها را در استان داشته است .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت السنوار رهبر حماس و همچنین شهردار نبطیه لبنان گفت: رژیم خونریز و کودک‌کش صهیونیستی بداند که این شهادت‌ها باعث توقع مقاومت نمی‌شود و نهضت مقاومت متوقف شدنی نیست و خون شهدا باعث شکوفایی نهضت فلسطین و مقاومت لینان خواهد بود.

نظر شما