شناسهٔ خبر: 6926211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خسروی در تذکر شفاهی:

روند استخدامی پیش دبستانی‌ها به صلاح آموزش و پرورش نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه معاونت رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی در مورد تکمیل پروژه های نیمه تمام باید مصرانه وارد عمل شوند، گفت:‌ روند استخدامی پیش دبستانی ها به صلاح آموزش و پرورش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، علیرضا خسروی در نشست علنی امروز (یکشنبه  18 مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت:‌ مقام معظم رهبری در مورد برجام فرمودند برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش بینی شده ای وجود دارد که باید این مسیررا طی کرد و خواهیم کرد، اما این روزها اظهارنظرهای متفاوتی شنیده می شود؛ هرچند که میثاق ما قانون اساسی بوده و اصل 125 و 77 تکلیف همه ما را مشخص نموده است.

 

نماینده مردم مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ به وزیر کشور در مورد ارتقاء فولاد محله تذکر داده  و از هیات رئیسه درخواست تسریع طرح سوال در صحن علنی را دارم، همچنین از وزیر جهاد کشاورزی در مورد بررسی و خرید تضمینی گوشت از عشایر غیور که به حق ذخیره انقلاب هستند را دارم زیرا این روند که تولید گوشت برای عشایر 13 هزار تومان و فروش آن 8 هزار تومان است با اقتصاد مقاومتی منافات دارد.

 

وی به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:‌عمل به قانون در مورد استخدام پیش دبستانی ها با اطلاعیه ها و دستور العمل ها عملا طور دیگری رقم می خورد که به صلاح شما و وزارتخانه مربوطه نیست، همچنین از معاونت رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی در مورد تکمیل پروژه های نیمه تمام درخواست دارم مصرانه وارد عمل شوند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: دولت نهم و دهم نقدینگی را با 92 هزار میلیارد تومان تحویل گرفت و با 492 هزار میلیارد تومان تحویل داد، اما در این 2 سال نقدینگی به 820 هزار میلیارد تومان رسیده است که باید به داد این ملت برسید.

نظر شما