شناسهٔ خبر: 69254900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون راهداری استان خبر داد

نصب بیش از ۲۱ هزار علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی فارس

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از احداث و نصب بیش از ۲۱ هزار انواع علائم ایمنی در محورهای استان طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبد المجید دستاران امروز، ۲۸ مهرماه در نشست راهداری فارس گفت: با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها، سهولت در تردد وسایل نقلیه و به منظور افزایش رفاه حال کاربران جاده ای ۲۴۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب انواع حفاظ های ایمنی به طول ۲۴ کیلومتر، ۱۲۰۰ مترمربع نصب و بهسازی تابلوهای اطلاعاتی راه‌ها و احداث روشنایی برای ۶۵ نقطه از محورهای پر تردد استان، در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ اجرایی شده است.

وی به دیگر اقدامات اجرایی در زمینه ایمنی راه ‌های استان اشاره کرد و گفت: اجرا و تکمیل ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی با هدف کاهش سوانح رانندگی، نصب ۲۱ هزار علایم ایمنی در طول محورها و شناسایی و برخورد با بیش از ۱۲۰۰ تخلف جاده ای از دیگر اقدامات راهداری در ۶ ماهه اول سال جاری بوده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سایر عملیات‌های راهداری در استان افزود: اجرای ۲۳ کیلومتر تهیه و نصب نیوجرسی و ۸۴ کیلومتر شیار لرزانده طولی از دیگر اقدامات صورت گرفته معاونت راهداری فارس در ۶ ماهه اول سال جاری بوده است.

انتهای پیام

نظر شما