شناسهٔ خبر: 69254516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولیت حرم حضرت معصومه (س): شهادت «سنوار» خللی در اراده پولادین حماس وارد نخواهد کرد

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه «س»، گفت: مردم ما همواره به تبعیت از مقام معظم رهبری در راه مبارزه با استکبار و حمایت از جبهه مقاومت ثابت قدم بوده و این شهادت‌ها و فقدان‌ها خللی در اراده پولادینشان در پشتیبانی معنوی و مادی از حماس، حزب‌الله و سایر مجاهدان راه حق ایجاد نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه «س»، آیت الله سید محمد سعیدی در پیامی در پی شهادت یحیی سنوار فرمانده حماس، آورده است: شهادت برای مجاهدان در راه خدا نعمت و آرزویی است که هر شب و روز انتظارش را می‌کشند و مرور زندگی یحیی سنوار از ابتدای جوانی تا لحظه شهادت پیروی از چنین آموزه‌ای را نشان می‌دهد.

وی افزوده است: یحیی سنوار هیچگاه به دنبال زندگی عافیت‌طلبانه نبود و همواره در راه آزادی سرزمین‌های اشغالی و رفع ظلم از مردم مظلوم فلسطین از جان مایه گذاشت و با طراحی حمله ۷ اکتبر علیه رژیم غاصب اسرائیل سستی خانه عنکبوتی این رژیم غاصب را به همه مردم آزادی‌خواه ثابت کرد و در نهایت نیز در میدان نبرد با صهیونیست به آرزویی که انتظارش را می‌کشید رسید.

امام جمعه قم ادامه داده است: مردم ما همواره به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در راه مبارزه با استکبار و حمایت از جبهه مقاومت ثابت قدم بوده و این شهادت‌ها و فقدان‌ها خللی در اراده پولادینشان در پشتیبانی معنوی و مادی از حماس، حزب‌الله و سایر مجاهدان راه حق ایجاد نمی کند.

پیام آیت‌الله سعیدی حاکیست: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تلخ به همه آزادی‌خواهان فلسطینی و یاوران جبهه حق علیه باطل در سراسر جهان از تداوم راه این شهید توسط جوانان بااراده جنبش حماس اطمینان دارم و امیدوارم که خداوند روزبه‌روز جبهه مقاومت را سربلندتر، قوی‌تر و به اهداف خود نزدیک‌تر کند.

نظر شما