شناسهٔ خبر: 69251708 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رهبران مقاومت تا آخرین نفس در مسیر آرمان فلسطین ایستاده‌اند

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پی شهادت یحیی سنوار پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

 

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا

 

در اقدام جنون آمیز دیگری از رژیم منحوس و ددمنش صهیونیستی، جنایت دیگری در سابقه زمان به ثبت رسید و لکه ننگین دیگری، بر دامن سردمداران و حامیان بی چون چرای آنان به عنوان مُهر رسوایی در نسل کشی و اقدامات تروریستی نشست.

 

یحیی سنوار فرمانده اهل سنتی که آرمانش کربلایی و تمثلی از امت واحده اسلامی بود، همانند کوهی در برابر باد‌های سهمگین ایستادگی کرد، از دشواری‌ها نهراسید و در برابر تمام فشار‌ها و هجمه‌های بی‌رحمانه مقاومت کرد و خداوند متعال با شهادتی قهرمانانه، عزتی ابدی به او بخشید تا نمادی شود برای پایمردی، عزت و امید مجاهدان فلسطین و الگویی شد برای نسل حال و آینده تا به همگان نشان دهد که رهبران مقاومت تا آخرین نفس در مسیر آرمان فلسطین ایستاده‌اند و این راه همچنان ادامه دارد.

 

اینجانب شهادت مجاهد خستگی ناپذیر و نماد مبارزه و مقاومت امت اسلام در قبال رژیم غاصب صهیونیستی، شهید «یحیی ابراهیم حسن السنوار»، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس را تسلیت عرض نموده، رجاء واثق دارم که خون پاک و مقدس این شهید، در ادامه راه شهدایی همچون هنیه، سید حسن نصرالله، سرلشکر نیلفروشان و ... درخت تنومند مقاومت را آبیاری خواهد کرد؛ گذشت زمان ثابت خواهد کرد که به زودی، نظاره گر تحقق وعده الهی در نابودی باطل خواهیم بود ان شاءالله.

نظر شما