شناسهٔ خبر: 69250229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری جدی اعتبارات ملّی برای شهر یزد با هم افزایی استانداری و شهرداری

شهردار یزد: با تعامل و هم افزایی با استانداری، اعتبارات ملّی برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

پیگیری جدی اعتبارات ملّی برای شهر یزد با هم افزایی استانداری و شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در اولین نشست مشترک با سید مهدی طلایی مقدم سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به نقش پررنگ استانداری در پیگیری و جذب برخی اعتبارات ملّی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: قاعدتاً وقتی استانداری و شهرداری با هم همراه، همدل و همگام باشند و پیگیری‌های جدی هم صورت بگیرد، قادر خواهیم بود، اعتباراتی که در حوزه ملّی توزیع می‌شود را با قدرت بیشتری دنبال کنیم و آن‌ها به سمت شهر یزد بیاوریم که انشاالله با تعاملات وهم افزایی‌هایی که صورت می‌گیرد این اتفاق هم خواهد افتاد.
شهردار یزد اعتبارات ملّی در حوزه‌های مدیریت پسماند و محیط زیست را از این دسته اعتبارات برشمرد و اظهار امیدواری کرد: جذب این گونه اعتبارات ملّی با تعامل و هم افزایی استانداری و شهرداری به صورت جدی در این دوره پیگیری و انشاالله به نتیجه برسد.
وی افزود: در این نشست خوشبختانه مباحث بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری و تعامل مدیریت شهری با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملکرد مدیریت شهری در سطح شهر نیز مطرح شد.
محی الدینی با بیان این که در حوزه‌های شهرسازی، مباحث مربوط به کمیسیون ماده ۵، کارگروه زیربنایی و همچنین مشکلات کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قول مساعد داده شد، اظهار امیدواری کرد: انشاالله این مشکلات هم به نفع مردم حل شود و قاعدتاً اگر همراهی و همکاری استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه این معاونت وجود داشته باشد، می‌توانیم در رفع این مشکلات اقدام کنیم.
محی الدینی در مورد مباحث مربوط به حوزه خدمات شهری که در این نشست مطرح شد، گفت: پیگیری جدی و جذب اعتبارات ملّی در حوزه پسماند و محیط زیست از اولویت‌های مطرح شده در مبحث خدمات شهری بود و جذب این اعتبارات ملی می‌تواند تحولی جدی در شهر یزد ایجاد کند.
شهردار یزد افزود: در حوزه فضای سبز نیز اقدامات بسیار خوبی در بخش جداسازی آب شرب از آب خام توسط شهرداری صورت گرفته است و این اقدامات ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل به ویژه تأمین خودرو‌های حمل و نقل عمومی درون شهری مانند اتوبوس و وَن و تکمیل خریدی که شهرداری قبلاً در این زمینه انجام داده است، نیاز به مساعدت، همراهی وپیگیری استانداری داریم که خوشبختانه با قول‌های مساعد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی در این زمینه همراه بود.
محی الدینی با اشاره به تأکید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مبنی بر این که قطعاً در این دوره تعامل بسیار خوبی با شهرداری برقرار خواهد شد، گفت: مقرر شد جلسات هماهنگی منظمی بین شهرداری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دستگاه‌های اجرایی مربوط برگزار شود تا انشاالله مسائل و مشکلات شهری دراین جلسات به نفع مردم حل و فصل شود.

نظر شما