شناسهٔ خبر: 69250011 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت وزارت نفت

تکمیل طرح‌های نیمه تمام وزارت نفت در اولویت این وزارتخانه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در بازدید از طرح‌های نیمه تمام وزارت نفت در آبادان گفت: یکی از دغدعه‌های جدی مدیران صنعت نفت تکمیل طرح‌های نیمه کاره است.
بهروز نعمتی افزود: طرح تکمیل بیمارستان نفت آبادان از طرح‌های مهم و اولویت دار وزارت نفت است که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مابین بهداشت و درمان صنعت نفت و پیمانکار انتظار می‌رود در اسرع وقت به نتیجه برسد.
سیدمحمد مولوی از نماینده گان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان نفت که چند سالی متوقف بود انجام شده است گفت: وزارت نفت متعهد شد در ۲۲ بهمن ماه سالجاری ساختمان این بیمارستان کامل شود.
او افزود: پالایشگاه خوزستان ظرفیتی است که باتوجه به جا نمایی، دریافت مجوز‌های زیست محیطی و سایر هماهنگی‌های انجام شده متاسفانه متوقف شده بود که حالا باتوجه به اهمیت آن در برنامه هفتم باید پیگیری و آغاز شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پالایشگاه خوزستان می‌تواند ضریب تولید را افزایش و به چرخه تولید کمک کند و زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان بومی منطقه را فراهم خواهد کرد.
مولوی تاکید کرد: هر سه نماینده برای جذب حداکثری نیرو‌های بومی در طرح‌های اشتغالزای پیش رو تمام تلاش خود را می‌کنند.

نظر شما