شناسهٔ خبر: 69244936 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شرایط خرید و ویژگی‌های بلدوزر نصر

بلدوزر نصر مدل ND275 یک ابزار بی‌نظیر برای مصارف عمرانی، معدنی و راه‌سازی است. تیغه پهن و قدرتمند این دستگاه به همراه توان سیستم هیدرولیک و چرخ زنجیر، امکان جابجایی حجم زیادی از خاک را در زمان حرکت فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بلدوزر نصر مدل ND275 با شاسی و اتاق تقویت‌شده، جایگاه ویژه‌ای در کلاس کاری خود دارد. این دستگاه با استحکام بیشتر در شاسی، استراکچر و چرخ زنجیر، به چشم می‌آید. تیغه این بلدوزر با ظرفیت بارگیری ۱۰.۴ متر مکعب، نسبت به مدل‌های قبلی ۱.۵ متر مکعب افزایش یافته و عملکردی بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

قطعات اصلی زیر بندی با استفاده از عملیات حرارتی مقاوم شده‌اند و میزان خوردگی و فرسایش به ۳۰ درصد کاهش یافته است. همچنین، ورق‌های فولادی کابین و استراکچر تقویت شده و تنش‌های وارد به شاسی و بدنه ۲۰ درصد کاهش یافته است. تمام اتصالات و پیچ‌ها در برابر تنش‌های برشی و خمیدگی مقاوم هستند.

دستگاهی برای پروژه‌های معدنی

این دستگاه به ویژه برای پروژه‌های معدنی طراحی شده و به موتور و سیستم هیدرولیک قدرتمند مجهز است. سیستم کنترل برقی جریان هیدرولیک را با توجه به بار تنظیم می‌کند. مقاومت زنجیر شنی و قطعات نیرو محرکه با عملیات حرارتی افزایش یافته و این بلدوزر به سیستم کنترل هوشمند ضد لغزش مجهز شده است.

سیستم روغن‌کاری مداوم در بخش‌های متحرک چرخ زنجیر و هرزگرد آیدلر، دوام قطعات را حتی تا دمای محیطی منفی ۲۵ درجه سانتی‌گراد تضمین می‌کند. با سیستم گریس‌کاری جدید، عمر قطعات چرخ زنجیر افزایش یافته و شاسی و زیر بندی با استحکام بیشتر تولید می‌شوند.

توان بالای تیغه

بلدوزر نصر مدل ND275 یک ابزار بی‌نظیر برای مصارف عمرانی، معدنی و راه‌سازی است. تیغه پهن و قدرتمند این دستگاه به همراه توان سیستم هیدرولیک و چرخ زنجیر، امکان جابجایی حجم زیادی از خاک را در زمان حرکت فراهم می‌کند. تیغه جلو دستگاه قابل تنظیم بوده و اپراتور می‌تواند آن را به صورت زاویه‌دار به چپ یا راست تنظیم کند. جک‌های هیدرولیک تقویت‌شده، فشار سنگین وارد به تیغه را جذب می‌کنند.

سیستم تزریق سوخت هوشمند موتور، توان خروجی را با توجه به فشار وارد بر دستگاه تنظیم کرده و انتشار گازهای آلاینده و مصرف سوخت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. فیلتر هوای جدید سه‌مرحله‌ای، از ورود ذرات خاک و آلاینده‌ها به داخل موتور جلوگیری کرده و عملکرد بهینه‌ای حتی در مناطق خاک‌گیر فراهم می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت نصر ماشین مراجعه کنید

 

انتهای پیام/

نظر شما