شناسهٔ خبر: 69238688 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

در این مطلب راه‌های تشخیص خوانده‌شدن پیام‌های تلگرام و همچنین مشاهده ساعت آن را آموزش می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، تلگرام برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده و علاوه‌بر قابلیت‌های پیام‌رسانی نامحدود و رایگان، قابلیت‌های مفید دیگری برای چت از طریق متن، صوت و ویدیو را نیز به کاربران خود ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های تلگرام، ثبت زمان خوانده‌شدن پیام‌هاست و در این مطلب قصد داریم تا به شما آموزش بدهیم که چگونه بفهمیم پیام تلگرام ما خوانده شده است.

چگونه بفهمیم پیام تلگرام ما خوانده شده است

زمانی که در تلگرام پیامی را برای دیگران ارسال می‌کنید، بسته به وضعیت پیام، یک یا دو علامت تیک در زیر آن ظاهر می‌شود. این علامت‌ها اطلاعات مفیدی درباره پیام به‌همراه دارند.

تیک‌های تلگرام به ما اطلاع می‌دهند که آیا پیام با موفقیت برای مخاطب موردنظر ارسال‌شده یا توسط او خوانده شده است. در تلگرام، هنگامی که برنامه در حال ارسال پیام است، یک آیکون ساعت زیر آن ظاهر خواهد شد.

اگر ارسال پیام موفقیت‌آمیز باشد، یک علامت تیک برای شما نمایش داده می‌شود، به‌این معنی که پیام شما با موفقیت به سرور ارسال شده است.

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

زمانی که دو تیک در پایین پیام نمایش داده می‌شود نیز به این معنی است که کاربر پیام شما را خوانده است.

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

نحوه شناسایی بازدید کنندگان پیام تلگرام در گروه‌ها

در گروه‌ها نیز به‌همین صورت، زمانی که یک تیک برای پیام شما نمایش داده می‌شود، به معنای ارسال پیام توسط سرور است. زمانی که تیک دوم نیز نمایش داده می‌شود، به این معنی است که حداقل یک نفر آن را خوانده است. همچنین اگر انگشت خود را برای چندثانیه روی پیام نگه دارید، می‌توانید لیست بازدیدکنندگان آن را مشاهده کنید.

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

ساعت خوانده شدن پیام در تلگرام

در چت‌های شخصی تلگرام همچنین این امکان وجود دارد که ساعت خوانده شدن پیام را نیز مشاهده کنید. البته برای استفاده از این قابلیت، باید آخرین نسخه تلگرام را دریافت کنید. مشاهده زمان خوانده‌شدن پیام در تلگرام بسیار ساده است و فقط باید کارهای زیر را انجام بدهید:

  • ابتدا به صفحه چت موردنظر خود بروید.
  • انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیام مدنظر نگه دارید.
  • در این مرحله منوی مربوط به پاسخ‌دادن و ثبت‌ری‌اکشن برای پیام باز می‌شود. در بالاترین قسمت این منو، زمان خوانده‌شدن پیام وجود دارد.

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

البته این قابلیت را می‌توان از طریق تنظیمات غیرفعال کرد و به‌همین‌دلیل ممکن است برای برخی افراد فعال نباشد. برای فعال یا غیرفعال‌کردن آن، مانند مراحل زیر اقدام کنید:

  • ابتدا به تنظیمات تلگرام بروید و روی Privacy and Security ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد Last Seen & Online را انتخاب کنید.
  • در این بخش گزینه‌ای با عنوان Hide Read Time وجود دارد که نمایش ساخت خوانده‌شدن پیام‌ها توسط شما را فعال یا غیرفعال می‌کند.

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

در بین سرویس‌های پیام‌رسان، تلگرام نسبتاً قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به کاربران خود ارائه می‌کند. امکان تشخیص زمان خوانده‌شدن پیام‌ها یکی از این قابلیت‌ها است.

در این مطلب تلاش کردیم تا تمام راه‌های اینکه چگونه بفهمیم پیام ما در تلگرام خوانده شده را به شما آموزش بدهیم. از طریق روش‌های اشاره‌شده در این مطلب می‌توانید علاوه بر بررسی خوانده‌شدن پیام خود، ساعت خوانده شدن پیام در تلگرام و نحوه شناسایی بازدید کنندگان آن را نیز به شما آموزش بدهیم.

۲۲۷۲۲۷

ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید! ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید! ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید! ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید! ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید!

نظر شما