شناسهٔ خبر: 69234570 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

مزایا و معایب آل این وان

آل این وان چه مزایایی دارد؟ آیا کامپیوتر همه کاره ارزش خرید دارد؟ بهترین مرکز برای خرید کامپیوتر همه کاره کجاست؟ در هنگام خرید این دستگاه به چه نکاتی توجه کنیم؟ این محصول از نظر عملکرد و ظاهر حد وسط کامپیوتر معمولی و لپ تاب بوده و قطعات سخت افزاری را به حالت فشرده در بدنه‌ای کوچک جمع آوری کرده به همین دلیل به منظور استفاده در فضای محدود گزینه مناسبی به حساب می‌آید. برای فعالیت با این دستگاه تنها به یک ماوس و کیبورد نیاز دارید، از نکات مثبت آن باید به این موضوع اشاره کنیم که در محیط اداری و سازمانی عملکرد مناسبی نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در صورتی که به خرید آل این وان تمایل دارید مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کرده و سپس به انتخاب محصول مورد نظر بپردازید. 

مزایای آل این وان

کامپیوتر همه کاره

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد آل این وان مزایای بسیار زیادی را در دسترس قرار داده و نسبت به محصولات مشابه توانسته به بهترین شکل نیاز کاربران را از بین ببرد، بدین ترتیب به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل شده است. از جمله مهمترین مزیت‌های این دستگاه می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • اتصال مانیتور به سیستم

مانیتور این دستگاه مهمترین جزء آن به شمار می‌رود که به سیستم متصل بوده و به شکل منسجم با کیسی در ابعاد ۲۰ اینچ در دسترس قرار گرفته است. همچنین تصاویر را باکیفیت بالا در دسترس قرار داده و وضوح فوق العاده‌ای دارد.

  • اشغال فضای کم

از جمله مهمترین مزایای این دستگاه باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که فضای کمی را اشغال کرده و تنها به یک کیبورد و ماوس نیاز دارد، به همین دلیل فضایی تخصصی در هنگام کار ایجاد می‌کند. بر این اساس به منظور استفاده در اداره و شرکت‌های خصوصی کاربردی عمل کرده است.

  • صفحه لمسی مانیتور

جالب است بدانید که آل این وان قابلیت تک لمسی یا چند لمسی را ایجاد کرده و شرایط مساعدی را برای انجام فعالیت‌های تخصصی به وجود آورده است تا با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید. این ویژگی به همراه قابلیت حمل و نقل عملکرد این محصول را ارتقا بخشیده است.

  • مصرف کم انرژی

شاید مهمترین مزیت آل این وان را باید کاهش مصرف انرژی در نظر بگیریم که تا ۸۵ درصد مصرف برق را کم کرده و به همین دلیل روی پایین آوردن هزینه‌های جانبی موثر عمل کرده است. این موضوع زمانی که تعداد کاربران در سازمان یا اداره بالا باشد اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

  • قابلیت ارتقا

رم و هارد از جمله قطعاتی هستند که در این دستگاه قابل ارتقا بوده و به همین دلیل سرعت و فضای ذخیره سازی را افزایش می‌دهند. در نتیجه این موضوع باعث می‌شود تا کاربر بتوانید مدت زمان طولانی‌تری را از دستگاه استفاده کرده و امور تخصصی را به وسیله آن انجام دهد.

معایب آل این وان

بررسی معایب آل این وان توسط تین سیس

این دستگاه علاوه بر مزایای بسیار زیادی که در دسترس قرار داده با معایبی نیز همراه است که باید در هنگام خرید به دقت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید که از جمله مهمترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • تنوع کم دستگاه

شاید بتوان مهمترین عیب آل این وان را کم بودن تنوع آن در نظر بگیریم، این دستگاه مدل‌های محدودی نسبت به کامپیوتری داشته در نتیجه به هنگام خرید دست بازی نداشته و باید بین محصولات موجود کالای مورد نظر را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

  • مناسب برای کاربری ساده

پردازنده آن از تعداد هسته و فرکانس قابل قبول برخوردار بوده، اما نسبت به سیستم معمولی عملکردی ضعیف داشته و به دلیل اینکه برای حمل و نقل طراحی شده پیچیده نیست، بر این اساس باید گفت که نمی‌توانید فعالیت نیمه سنگین و سنگین را به راحتی انجام دهید. با توجه به این موضوع برای فعالیت‌هایی، چون وبگردی و باز کردن برنامه‌های آفیس گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

  • وزن بالا

در زمان خرید به وزن محصول دقت داشته باشید چرا که با حداقل وزن ۹ کیلوگرم طراحی و در اختیار قرار گرفته است، بر این اساس باید گفت اگر قصد جابجایی آن را داشته باشید می‌بایست وزن زیاد آل این وان را در نظر بگیرید.

  • عدم پشتیبانی از دو مانیتور

از جمله نقاط ضعف دستگاه باید به عدم پشتیبانی به طور همزمان از دو مانیتور اشاره داشته باشیم، این قابلیت در سایر سیستم‌ها وجود داشته و شرایطی ایجاد کرده تا ۴ خروجی از سیستم کامپیوتر بگیرید. علاوه بر موارد ذکر شده HDMI که پورتی پرکاربردی برای تصویر است در این دستگاه وجود ندارد.

آیا ال این وان ارزش خرید دارد؟

با یک بررسی همه جانبه و با در نظر گرفتن مزایا و معایب این دستگاه باید گفت اگر به دنبال یک وسیله همه کاره هستید که طراحی زیبایی داشته و فضای کمی را اشغال کند این محصول انتخاب ایده‌آلی برای خرید به حساب می‌آید. به منظور کاربری روزمره و عمومی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است، توجه داشته باشید که این وسیله به بودجه بالایی برای خرید نیاز داشته در نتیجه اگر مبلغ محدودی برای خرید در دست دارید بهتر است به دنبال سیستم‌های رو میزی بروید. علاوه بر این به منظور انجام بازی و کار‌های گرافیکی سنگین کاربری خوبی از خود نشان داده و به همین دلیل در زمان خرید به این موضوع دقت داشته باشید.

مرکز خرید کامپیوتر آل این وان

اگر به دنبال خرید کامپیوتر آل این وان هستید به مراکز مرجع این دستگاه مراجعه کرده و کالا را به طور تخصصی سفارش دهید تا در بازه زمانی کوتاهی برایتان ارسال شود. در نتیجه باید گفت که تین سیس بهترین گزینه به شمار می‌رود چرا که طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیار دارد تا با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. توصیه می‌شود در ابتدا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید تا اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار گیرد. تمامی تجهیزات در تین سیس از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت سفارشات خود را به طور اینترنتی ثبت کنید.

کامپیوتر همه کاره بررسی معایب آل این وان توسط تین سیس

نظر شما