شناسهٔ خبر: 69232473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی اعمال شد/ ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی را شاهد هستیم که زمینه ساز ممنوعیت تردد در محور چالوس شد.

صاحب‌خبر -

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ممنوعیت تردد در آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی و از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده ولی آباد، محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو  خبر داد.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و رینه، آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار را شاهد هستیم.

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران حدفاصل تونل شماره ۳ تا ۲ را شاهد هستیم، اما تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل گلشهر تا پایانه شهید کلانتری و ساسانی تا پل کلاک و آزادراه قم - تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان اردبیل را شاهد هستیم.  

نظر شما