شناسهٔ خبر: 69232017 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان:

مناقصه خرید ۲۰ دستگاه ماشین جاروب برقی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مناقصه خرید حدود ۲۰ دستگاه جاروب سایز کوچک کمرشکن برقی در سال جاری هستیم.

صاحب‌خبر -

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماشین‌های جاروب سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌صورت روزانه مورد تست و بازدید قرار می‌گیرد؛ در این فرایند بررسی‌هایی شامل برس‌ها، مخازن، سیستم مکش و فیلترها انجام می‌شود.

وی افزود: این بررسی‌ها به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برنامه‌ریزی شده‌اند؛ در حوزه مربوط به ماشین‌های سنگین، نظیر کمپرسی‌ها، اغلب بازدیدها به‌صورت ماهانه صورت می‌گیرد، زیرا این دستگاه‌ها به‌دلیل استفاده کمتر، استهلاک کمتری دارند؛ تنها نکاتی که ممکن است نیاز به توجه داشته باشند، شامل روغن‌کاری و فیلترها و موتور آن‌ها است؛ در صورتی که مشکلی خاص وجود داشته باشد، تعمیرات این جاروها به‌صورت ماهانه انجام می‌شود و به‌طور کلی، بازدیدها و تعویض‌های لازم به‌صورت سالانه نیز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به به برقی‌سازی ناوگان سازمان تصریح کرد: در این راستا در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مناقصه خرید حدود ۲۰ دستگاه جاروب سایز کوچک کمرشکن برقی در سال جاری هستیم.

اسحاقیان با بیان اینکه در حال حاضر در سطح تولیدات داخلی، مکانیزم‌های نظافت برقی به‌طور کامل توسعه پیدا نکرده و این پروژه به‌عنوان یک طرح پایلوت در نظر گرفته شده است، گفت: امکان دارد در زمینه پشتیبانی و تأمین باتری‌های شارژ با چالش‌هایی مواجه شویم که این موضوع می‌تواند بر فرایند خرید تأثیر بگذارد.

نظر شما