شناسهٔ خبر: 69214536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با قدس: استقلال جایی برای آزمون و خطا نیست

مربی و بازیکن سابق استقلال که حتی در برهه‌ای کوتاه به عنوان سرمربی موقت نیز دراین باشگاه فعالیت کرد، اعتقاد دارد این باشگاه نباید محلی برای آزمون و خطا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مجید نامجومطلق درباره این مسئله گفت:« آستانه تحمل هواداران در باشگاه‌هایی مثل استقلال پایین است و این طور نیست که شما تصور کنی می‌توانی چه در سطوح مربیگری و چه در بخش مدیریتی باشگاه استقلال آزمون وخطا داشته باشی. اگر فردی درسمت‌های مهم این باشگاه قرار بگیرد که توانایی کار در این مجموعه را نداشته باشد، به حدی مورد انتقاد قرار می‌گیرد که دیگر نمی‌تواند حتی فکر بازگشت نیز به سرش بزند. باشگاه استقلال چنین خاصیتی دارد که فرد ناکام درآن برای همیشه از دید خارج می‌شود و باید از افرادی در حوزه‌های مهم این باشگاه استفاده شود که از تجربه کافی بهره‌مند باشند و بتوانند انتظارات را برآورده کنند».

او درباره برکناری نکونام و حضور سهراب بختیاری زاده نیز گفت:« این تصمیمی بود که از سوی مدیریت باشگاه استقلال گرفته شد و آن‌ها باید پاسخگوی تغییرات باشند. البته گفته شده سهراب بختیاری‌زاده هم مربی موقت است. خودم در چنین شرایطی در استقلال کار کردم. مربی موقت بودن استرس بسیاری دارد و خوب نیست. شما یا باید سرمربی قطعی را معرفی کنی و یا اینکه به فردی که قرار است به صورت موقت کار کند زمانی را بدهی که بتواند دست کم تفکراتش را درتیم پیاده کند. کار کردن دراین شرایط بسیار دشوار است و اعتقاد دارم باشگاه استقلال باید هرچه زودتر تکلیف خود را روشن کند».

پیشکسوت استقلال درباره اینکه استقلال در فصل جاری به باورهمه کارشناسان بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته نیز این توضیح را داد:«من هم موافق هستم که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده است. اما باید دنبال پاسخ این پرسش برویم که چرا با وجود بستن یک تیم خوب جوادنکونام نتوانست نتیجه بگیرد. اگر برای دیگر مربیان نیز همین اتفاق رخ دهد باید مشکل را جای دیگری جست‌وجو کرد».

نامجومطلق امیدوار است استقلال به سرعت روی نوارکامیابی گام بردارد:« همه آرزو دارند استقلال به سرعت چهره عوض کند. آخرین بازی این تیم مقابل هوادارانجام شد که برد خوبی بدست آمد. اگر این بردها تداوم داشته باشد روحیه پیروزی و برتری طلبی درتیم تقویت خواهد شد. باید توجه داشته باشیم استقلال تیمی کاملاً روحی و روانی است و اگربازیکنانش در وضعیت مطلوبی باشند بدون شک کسب نتایج مطلوب دور از ذهن ودسترس این مجموعه نخواهد بود».

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره برتری قاطعانه مقابل قطر ذکر این جملات را ضروری می‌داند:« تیم ملی مقابل قطر مقتدرانه بازی کرد. نمایش خوبی از سوی بازیکنان دیدیم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد. برخلاف بازی‌های قبل خط حمله تیم ملی نمایش خوبی داشت ونشان داد راه گلزنی را خوب بلد است. این برد می‌تواند سرآغازی برای بازی‌های بهتر تیم ملی باشد و اوضاع را بهتر کند. امیدوارم تیم ملی به همین روند ادامه دهد. هرچند که توقعی جز صعود دوباره به جام جهانی فوتبال از تیم ملی نیست، به خصوص اینکه تعداد نماینده‌های فوتبال آسیا در جام جهانی نیز به طرز شگفت‌آوری زیاد شده است».

نظر شما