شناسهٔ خبر: 69208551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

ایران بدون آذربایجان ابتر است

فاطمه امیری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر اینکه ایران بدون آذربایجان ابتر است، گفت: امیدوارم برپایی نمایشگاه صنایع دستی بهانه‌ای برای شناخت و معرفی ظرفیت‌های تبریز و آذربایجان شرقی باشد.

صاحب‌خبر -

سیدرضا صالحی امیری روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز، گفت: امروز روزی به یادماندنی برای تبریز خواهد بود، افتتاح این نمایشگاه را به مردم غیور و فهیم استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این جغرافیا، سرزمین رمز و رازها است، در دو نقطه تاریخ، آذربایجان و تبریز ایران را از استکبار نجات داده است، در انقلاب اسلامی نیز نسیم آزادی از آذربایجان شرقی وزید.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان به مثابه نگین درخشانی است، بیان کرد: همه‌ی جهانیان به این استان افتخار می‌کنند، مقدم افراد و نمایندگان مجلسی که با انگیزه در این افتتاحیه حضور دارند را گرامی می‌داریم.

صالحی امیری عنوان کرد: آذربایجان فراتر از همیشه نقش آفرین بوده است، سفیر کشورهایی چون تاجیکستان در این افتتاحیه حضور دارند، اصحاب رسانه آمده‌اند تا افتخارات این نمایشگاه را بازتاب دهند.

به گزارش ایسنا، یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین الملی گردشگری تبریز با برپایی ۲۲۰ غرفه‌ی صنایع دستی، ۷۰ غرفه‌ی گردشگری و ۶۰ غرفه‌ی جانبی بعد از ظهر امروز چهارشنبه افتتاح شد.

انتهای پیام 

نظر شما