شناسهٔ خبر: 69208147 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تقدیر و تشکر دکتر بهمن نقی پور از همکاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دکتر بهمن نقی پور از ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و خدمت، از فرد فرد همکاران عزیزم بابت مجاهدت‌ها، همدلی‌ها و همراهی‌ها برای اعتلای ایران عزیز اسلامیمان نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، دکتر بهمن نقی پور از ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و خدمت، از فرد فرد همکاران عزیزم بابت مجاهدت‌ها، همدلی‌ها و همراهی‌ها برای اعتلای ایران عزیز اسلامیمان نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

متن کامل به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی ربنا الاعلی همکاران ارجمند دانشگاه علوم پزشکی تبریز اساتید گرامی، کارکنان بزرگوار و دانشجویان عزیز سلام علیکم؛ ضمن ادای ادب و احترام خدمت شما عزیزان، خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد سه سال با همراهی و همکاری شما خواهران و برادران عزیز برای اعتلای دانشگاه و ارتقای سطح سلامت مردم شریف شمال غرب کشور تلاش نمایم و با اتحاد، همدلی و یاری شما بزرگواران توانستیم در شرایط بسیار سخت مالی دولت شاهد رشد دانشگاه در بیشتر حوزه‌ها باشیم. بر خود وظیفه می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و خدمت، از فرد فرد همکاران عزیزم بابت مجاهدت‌ها، همدلی‌ها و همراهی‌ها برای اعتلای ایران عزیز اسلامیمان نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورم. تمام سعی بنده، با تمام وجود، تکریم و احترام به همکاران و تلاش شبانه روزی برای بهبود وضعیت و حل مشکلات موجود دانشگاه بوده است. اگر در این بین ناخواسته، موجب کدورت و رنجش خاطر همکار عزیزی شده و یا به خاطر محدودیت‌های مالی دولت، آنچنان که مطلوب دلم بوده، نتوانستم به عزیزان خدمت کنم طلب حلالیت می‌نمایم. همچنین به نوبه خود انتصاب استاد ارجمند جناب آقای دکتر جودتی را به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق ایشان در پیشبرد اهداف دانشگاه را مسالت می نمایم.

از خداوند منان سلامتی، سربلندی و شادکامی برای جامعه فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همیشه قهرمان آذربایجان شرقی مسئلت می‌نمایم و امیدوارم همه مان مشمول دعای ویژه مولایمان حضرت مهدی عجل الله قرار گرفته و بتوانیم در پیشبرد منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) موفق و سربلند باشیم. لطف بی‌کران الهی نثار لحظه های زندگی تان باد.

دکتر بهمن نقی پور

نظر شما