شناسهٔ خبر: 69198477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان:

رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش در مناطق محروم کرمان برگزار می شود

پورعلی آبادی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش همزمان با سایر استانها در روز جمعه این هفته در مناطق محروم کرمان انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رضا علی آبادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در مصاحبه ای به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و توسعه ورزشهای همگانی برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به ارج نهادن به مقام والا  و ارزنده شهدا  روز پنجشنبه ۲۶ مهر ورزشکاران کرمانی با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام خواهند کرد.

علی آبادی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش همزمان با سایر استانها در روز جمعه ۱۴٠۳/۷/۲۷  در یکی از مناطق محروم انجام خواهد شد 

وی اعلام کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان  جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به مردم غزه و لبنان موکب در چهار راه باغ ملی به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان افزود: در این هفته جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران با همکاری هیئت پزشکی ورزشی و سازمان انتقال خون به جهت کمک به مردم غزه و لبنان ، خون خود را اهدا خواهند کرد.

وی ادامه داد:  اردوی راهیان پیشرفت جامعه ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است که کنار سایر برنامه ها برگزار خواهد شد. 

علی آبادی خاطر نشان کرد:  برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدای ورزشکار و تجلیل از مروجین حجاب و مربیان و ورزشکارانی که حجاب برتر دارند از جمله برنامه های برگزاری در این هفته می باشد

نظر شما