شناسهٔ خبر: 69198240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

دردسرهای بازیکن خارجی پرسپولیس تمامی ندارد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس با پرونده شکایت جدیدی در فیفا مواجه شده که نشان می‌دهد مدیریت این باشگاه به تعهدات مالی‌شان در قبال مهاجم سابق خود عمل نکرده‌اند. باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل گذشته (زمستان) اعلام کرد با نبیل باهویی برای جدایی به توافق رسیده‌اند اما از جزئیات این توافق خبر نداد.

به گزارش فرهیختگان؛اما حالا شنیده می‌شود که پرسپولیس به توافقاتش پایبند نبوده و از این رو نبیل باهویی با شکایت به فیفا خواهان کل پول قراردادش شده است. دقیقا مشابه اتفاقی که درمورد لئاندرو پریرا رخ داد. این بازیکن هم برای جدایی از پرسپولیس با این باشگاه توافق کرد اما چون سر موعد پولش را که رقم زیادی هم نبود دریافت نکرد با شکایت به فیفا خواهان کل پول قراردادش شد و فیفا هم در این پرونده علیه پرسپولیس رأی داد.

به‌هر‌حال عجیب است که باشگاه پرسپولیس پای تعهداتش در قبال بازیکنان خارجی خود نمی‌ماند و شرایطی را به‌وجود می‌آورد که این بازیکنان با شکایت به فیفا خواهان کل پول قراردادشان شوند. نبیل باهویی از آن دسته از بازیکنانی بود که با وجود مخالفت سرمربی وقت پرسپولیس (یحیی گل‌محمدی) با قراردادی یک‌ساله با رقم 380 هزار دلار به جمع سرخپوشان اضافه شد و به‌خاطر ضعف فنی جایی در ترکیب این تیم نداشت تا اینکه درنهایت اوسمار ویرا او را در نیم‌فصل از تیمش کنار گذاشت.
 
 
 
 جالب اینکه نیمکت‌نشینی نبیل در پرسپولیس برای این تیم دردسرساز شد و باعث شد یکی از سهمیه‌های خارجی سرخپوشان برای این فصل بسوزد. در این بین مسئولان این باشگاه با ارائه مدارکی به ایفمارک به دنبال این بودند که ثابت کنند نبیل به ‌خاطر مصدومیت بازی نکرده که نه‌تنها این ترفند جواب نداد، بلکه باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون، پرسپولیس را به خاطر نقش داشتن در ارائه مدارک جعلی به ایفمارک به مبلغ یک میلیارد تومان جریمه کند. در این بین نبیل باهویی بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس هنوز نتوانسته تیمی برای خود دست‌و‌پا کند و برای خیلی‌ها این سوال است که پرسپولیس چطور با این بازیکن قرارداد 380 هزار دلاری امضا کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما