شناسهٔ خبر: 69194979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اسطوره سعودی ها از خجالت سرمربی ایتالیایی در اومد؛

یاسر القحطانی از عملکرد مانچینی به شدت انتقاد کرد و خواستار اخراج او شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پس از تساوی ناامیدکننده برابر بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، یاسر القحطانی، ستاره سابق تیم ملی عربستان سعودی، به شدت از روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم، انتقاد کرد.

تیم ملی عربستان سعودی نتوانست در دیدار مقابل بحرین در ورزشگاه "الجوهرة" جده، که سه‌شنبه شب در چارچوب دور چهارم از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برگزار شد، پیروزی کسب کند و به تساوی بدون گل بسنده کرد.

عربستان سعودی با از دست دادن 7 امتیاز در 4 بازی اول مقدماتی، با 5 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

یاسر القحطانی پس از بازی در شبکه "بین اسپورتس" گفت: "این دیدار در حد و اندازه‌های دو تیم نبود. فکر می‌کنم هر دو تیم بازنده بودند. عملکرد تیم ملی عربستان نه در سطح فردی و نه در سطح تیمی رضایت‌بخش نبود."

وی افزود: "علت این عملکرد ضعیف تیم ملی عربستان مشخص است: روش بازی بی‌نظم و تغییراتی که هیچ توجیهی ندارند. این بازی ثابت کرد که تیم از بد به سمت بدتر می‌رود."

ستاره سابق تیم ملی عربستان ادامه داد: "ما انتظار داشتیم تیم ملی عربستان از شرایط مثبت قبل از بازی (که به دلیل لغزش رقبا به وجود آمده بود) بهره‌برداری کند، اما این کار را نکرد."

القحطانی همچنین اظهار داشت: "عربستان در سه بازی مقدماتی خود در خانه، هیچ پیروزی کسب نکرده است. این بازی چهره بسیار منفی از عربستان نشان داد."

او در پایان خواستار اخراج مانچینی شد و گفت: "دیگر طاقت همه تمام شده است. اکنون تصمیم با مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان است. باید برای نجات تیم از این وضعیت، اقدام کنند."

 

انتهای پیام/

نظر شما