شناسهٔ خبر: 69192768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

افتتاح ۸ پروژه ورزشی در لرستان

ابراهیم شریفی

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح ۸ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید والی‌زاده مرادی سه‌شنبه ۲۴ مهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش هفته تربیت بدنی با اشاره به برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: همه ساله از ۲۶ مهرماه لغایت ۹ آبان‌ماه به دلیل اهمیت ورزش و تندرستی هفته تربیت بدنی نام‌گذاری شده که در راستای گرامیداشت این هفته دستورالعمل لازم از سوی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت‌ ورزش و جوانان ابلاغ شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی با توجه به شعار امسال که «ورزش قوی ایران قوی» تعیین شده ما نیز تلاش خواهیم کرد تا برنامه های ویژه این هفته باشکوه برگزار شود.

والی‌زاده مرادی بیان کرد: این هفته سنگ نشانی است که تاثیرات مهم ورزش در سلامتی، نشاط اجتماعی و موضوعات فرهنگی برای همه اقشار جامعه یادآوری می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ارج نهادن بر تربیت جسم همراه با تربیت روح، افزود: از آنجائیکه ورزش پیام آور ارزش‌های فرهنگی هر جامعه محسوب می‌شود باید مورد توجه همه اقشار جامعه به ویژه جوانان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه گفت: در هفته تربیت بدنی سه چمن مصنوعی در شهرستان خرم‌آباد، چمن مصنوعی و سالن چند منظوره بانوان شهرستان رومشکان، زمین چمن مصنوعی شهرستان ازنا، چمن مصنوعی شهرستان بروجرد و چمن مصنوعی در شهرستان دلفان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

والی‌زاده مرادی با بیان اینکه برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۱۳ هزار میلیون ریال هزینه شده است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج پروژه چمن مصنوعی در شهرستان‌های پلدختر، سلسله و دلفان افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: اولویت افتتاح طرح‌های ورزشی با شهرستان های محروم است تا به میانگین سرانه ورزشی مرکز استان برسند.

انتهای پیام 

نظر شما