شناسهٔ خبر: 69192492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امریکا به مربی ایرانی ویزا نداد

سرمربی والیبال در تالار مشاهیر جهان؛ اسمش هست، خودش نیست!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا، در مراسم فرش قرمز مربوط به تالار مشاهیر والیبال حضور نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوایل تیر ماه بود که کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران به‌عنوان اولین عضو ایرانی تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال انتخاب شده است.

فرآیند این انتخاب از اوایل ماه آوریل میلادی آغاز شد و طی آن اسامی 23 کاندیدا در بخش والیبال ساحلی زنان و مردان، والیبال سالنی زنان و مردان، مربیان، رؤسای فدراسیون‌های والیبال در سراسر جهان، مدیران مؤثر و بخش والیبال نشسته برای راهیابی به این تالار اعلام شد که در بخش والیبال نشسته هادی رضایی از ایران و بری کوزنر رئیس سابق سازمان جهانی پاراوالیبال به‌عنوان نامزدهای بخش والیبال نشسته معرفی شدند.

پس از پایان رأی‌گیری، شش نامزد برتر برای انتخاب نهایی در فهرست رسمی کمیته انتخاب ورود به تالار بین‌المللی مشاهیر والیبال قرار گرفتند و در نهایت ورگلا بل والیبالیست کوبایی، آنا پائولا هنکل (بازیکنان والیبال ساحلی  برزیل)، تیم هوولند (ایالات متحده)، آندره آ زورزی (ایتالیا)، خوزه روبرتو گیمارش (مربی برزیلی)، هادی رضایی (سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران)، خوان آنجل پریرا (داور آرژانتین)، سو لمر (ایالات متحده) و جوزپه پانینی (ایتالیا) به تالار مشاهیر اضافه شدند.

سرمربی والیبال در تالار مشاهیر جهان؛ اسمش هست، خودش نیست!

اسمش هست، خودش نیست!

قرار است هفته آینده مراسم فرش قرمز برای این شش نفربه میزبانی شهر بوستون برگزار شود، البته بدون حضور نماینده ایران؛ چرا که رضایی هنوز ویزای آمریکا را دریافت نکرده است و با توجه به فرصتی بسیار کمی که باقی مانده است، به نظر نمی‌رسد این اتفاق رخ بدهد.

هادی رضایی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من جزو آن شش نفر هستم و قرار بود طی روزهای 27 و 28 مهر ماه در مراسم فرش قرمز با پرچم ایران شرکت کنم. یک ماه قبل از طریق سفارت ارمنستان اقدام به دریافت ویزا کردم، اما گفتند که نیاز به بررسی مجدد دارند. تا الان هیچ ایمیلی به من ارسال نشده است که رد شده‌ام. در واقع هیچ چیزی اعلام نکرده‌اند. عملاً دیگر فرصتی برای حضور در این مراسم برای من وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

253 258

سرمربی والیبال در تالار مشاهیر جهان؛ اسمش هست، خودش نیست!

نظر شما