شناسهٔ خبر: 69191519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

از توقیف سمند حامل ۱۵۱ کیلوگرم تریاک تا دستگیری سارقان خودرو

در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است،  اخباری نظیر توقیف سمند حامل ۱۵۱ کیلو تریاک، کشف پودرهای بدنسازی قاچاق، دستگیری سارقان خودرو و... مشاهده می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۲۴ مهرماه از توقیف سواری سمند و کشف ۱۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان ممسنی خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران انتظامی ممسنی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی سراب بهرام به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، راننده خودرو سمند را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

حبیبی تصریح کرد: پلیس استان فارس با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

پودرهای بدنسازی ۲۵ میلیاردی قاچاق به باشگاه نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف پودر و مکمل بدنسازی و انواع داروهای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی لامرد حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

محسن لشکری افزود: ماموران در بررسی از این خودرو ۶۲۶ قلم انواع پودر بدنسازی، قرص و شربت  غیرمجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

لشکری بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق کالا توسط افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سارق اماکن خصوصی در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

ذبیح‌الله رضایی افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی‌ قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سارقین خودرو در شیراز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقین و کشف ۹ فقره سرقت خودرو در سطح شهر شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع  چند فقره سرقت خودرو در سطح شهر شیراز، رسیدگی به پرونده ها و شناسایی سارقین ودستگیری آنان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت . 

کاووس حبیبی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت سارق به همراه همدستش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: سارقان در تحقیقات به ۹ فقره سرقت خودرو در سطح شهرشیراز اعتراف و عنوان کردند که پس از نصب پلاک جعلی بر روی خودروها، آن ها را در یک استان دیگر به فروش می رسانده اند.

حبیبی با بیان اینکه سارقان پس از طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را در مکان های قابل اطمینان پارک کنند.

انتهای پیام

نظر شما