شناسهٔ خبر: 69189585 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عملیات اسدود با چند کشته و زخمی / تبریک کمیته‌های مقاومت

خبرگزاری مهر

کمیته‌های مقاومت و جنبش مجاهدان فلسطینی عملیات اسدود را واکنشی طبیعی نسبت به جنایت‌های اشغالگران در فلسطین و لبنان ارزیابی کردند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش پایگاه خبری المیادین، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای عملیات  صورت گرفته در نزدیکی چهارراه «یافنیه» واقع در شرق شهر اسدود را تبریک گفته و این عملیات را واکنشی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست.

در این بیانیه آمده است که عملیات شهادت طلبانه اسدود پیام جدیدی برای صهیونیست‌ها است مبنی بر اینکه مقاومت قدرت زیادی برای حمله به عمق استراتژیک صهیونیستی دارد.

این کمیته‌ها از تمامی عناصر آزاده ملت فلسطین خواست تا افزایش تنش و مقاومت و انتفاضه و اجرای عملیات قهرمانانه ضد صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند تا انتقام خون‌های مردم فلسطین و لبنان را بگیرند.

جنبش مجاهدان فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای عملیات اسدود را که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر از صهیونیست‌های غاصب منجر شد را تبریک گفت.

این بیانیه نیز عملیات اسدود را واکنشی طبیعی از سوی ملت فلسطین نسبت به تجاوز‌های مستمر رژیم صهیونیستی ضد فلسطین و لبنان دانسته و از تمامی مردم فلسطین خواست تا فعالیت‌های مقاومت و انتفاضه در برابر دشمن صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند.

ساعتی پیش و در پی وقوع تیراندازی‌های متعدد در شهر بندری اسدود در اراضی اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۵ تن دیگر در این رخداد خبر دادند.

نظر شما