شناسهٔ خبر: 69189566 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وعده رئیس سازمان اوقاف برای کمک به استان‌های محروم

محمد طاووسی

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی در جریان سفر به استان لرستان گفت: ما باید برای مولدسازی، زنحیره‌های غذایی، تولید انرژی سبز، آبزی‌پروری، معادن، ترانزیت، دانش‌بنیان‌ها و کارخانه‌های نیمه‌تعطیل مشارکت کنیم. از این رو به استان‌های محروم کمک می‌کنیم تا پروژه‌هایی برای رونق اقتصادی در این استان‌ها فعال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در سفر خود به استان لرستان در حاشیه بازدید از مجتمع ماهیان خاویاری رنگین‌بان پلدختر در جمع خبرنگاران گفت: ما برای بازدید از چندین پروژه به لرستان  سفر کردیم. یکی از پروژه‌های پیشنهادی در لرستان پرورش ماهیان خاویاری، فرآوری و عمل‌آوری‌ ماهی برای استحصال خاویار است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: طرح پرورش ماهیان خاویاری پلدختر را در کمیسیون بهره‌وری سازمان اوقاف مطرح می‌کنیم تا مورد بررسی قرار بگیرد.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به پیشنهاد ساخت گلخانه در پلدختر بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه بودجه عمومی و دولتی ندارد، بلکه منابع مالی وقف، متعلق به اشخاصی است که مال خود را وقف کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین کار ما در سابق پیرامون ساختمان‌سازی و اجاره واحدهای مسکونی و یا تجاری‌سازی بود که در مدیریت فعلی تصمیم بر این شد که در کنار سایر کارها مولدسازی را ادامه دهیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید کرد: ما باید برای مولدسازی، زنحیره‌های غذایی، تولید انرژی سبز، آبزی‌پروری، معادن، ترانزیت، دانش‌بنیان‌ها و کارخانه‌های نیمه‌تعطیل مشارکت کنیم.

حجت الاسلام خاموشی تأکید کرد: ما به استان‌های محروم کمک می‌کنیم تا پروژه‌هایی برای رونق اقتصادی در این استان‌ها فعال شود.

انتهای پیام

نظر شما