شناسهٔ خبر: 69181292 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در رویداد «یک روز، یک قصه»؛

برای ۱۶ هزار نفر در هرمزگان قصه‌گویی شد

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در رویداد «یک روز، یک قصه» برای حدود ۱۶ هزار نفر در هرمزگان قصه‌گویی شد.

صاحب‌خبر -

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری رویداد «یک روز، یک قصه» برای ۱۵ هزار و ۹۱۳ کودک و نوجوان در سراسر استان هرمزگان با حضور ۷۷ قصه‌گو، در قالب قصه‌های متنوع طی یک هفته خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بیان کرد: این رویداد از روز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ مصادف با هفته ملی کودک به صورت همزمان در مناطق کم‌برخوردار، روستاها، مدارس، پارک‌ها و حتی برخی فروشگاه‌ها برگزار شد تا تمام کودکان و نوجوانان، از این تجربه فرهنگی بهره‌مند شوند.

پشتکوهی با اشاره با تاثیرگذاری قصه در ایجاد نشاط اجتماعی گفت: هدف از این رویداد، ترویج قصه‌گویی و ایجاد شادی، نشاط و بهره‌مندی کودکان از شنیدن قصه‌ها بود.

به گزارش ایبنا، این رویداد به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و با همکاری داوطلبان و قصه‌گویان حرفه‌ای در پویش «یک روز، یک قصه» برگزار شد تا فرصتی برای بازآفرینی لحظات شاد و آموزنده برای کودکان فراهم کند.

نظر شما