شناسهٔ خبر: 69175332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پس از وعده صادق همه دیدند که قدرت صهیونیست چیزی جز دروغی پوشالی نیست

نوش آبادی گفت: صهیونیست‌ها تا به امروز نتوانسته‌اند آن زخمی که بر پیکر رو به موت شان وارد شده است را جبران کنند.

صاحب‌خبر -

حسین نوش آبادی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی شکست سنگینی برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورد. همین که توانستند از لایه‌های بسیار شدید امنیتی عبور کنند و به سرزیمن‌های اشغالی ورود کنند یک قدرت و حرکت بسیار موفق بود و اقتداری بود که به رخ دشمن  به شکلی جدی و مهم کشیده شد.

وی گفت: اما در طول یکسال گذشته علی رغم جنایت‌های بسیار وحشتناک و قتل عام مردم و بمباران‌های شدید مردم مظلوم غزه در نقاط مختلف این منطقه نه تنها صهیونیست‌ها نتوانستند پاسخی به عملیات طوفان‌الاقصی بدهند بلکه رفتار‌های ددمنشانه ناشی از شکست عصبانیت آن‌ها  را نیز دیدیم، چرا که ارتشی به ظاهر مسلح و قدرتمند نتوانست مقابل یک جریان شبه نظامی مانند حماس مقابله کند.

نوش آبادی تاکید کرد: صهیونیست‌ها تا به امروز نتوانسته‌اند جبران کنند و آن زخمی که بر پیکر رو به موت شان وارد شده است تا به امروز امکان احیای آن را نداشته‌اند. این جنایات که ما از طرف صهیونیست‌ها  می بینیم نشانه شکست نابودی زود هنگام  آن‌ها است.

وی گفت: آن‌ها ادعاهای زیادی داشتند از گنبد آهنین خود می‌گفتند از قدرت خود حرف می‌زدند، اما همه دیدند که تمامی این ادعا ها پوشالی بود. اکنون پس از یکسال  هم به قدرت حماس و هم قدرت حزب الله افزوده شده است و هم در واقع چهره زشت و زننده صهیونیست‌ها به همه جهانیان به خوبی معرفی شد.

وی افزود: آن ها همیشه مظلوم نمایی می‌کنند و اکنون نیز می‌گفتند که مثلا در شب جشن و عید ما حمله کردند، اما کشتار وسیع کودکان در غزه و لبنان داستان را تغییر داده است؛ ده‌ها هزار کودک و زن بی دفاع را در این یکسال قتل عام کردند و این ددمنشی و روحیه گرگ صفتی آن‌ برای جهانیان آشکار شده است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون به جز آمریکایی‌ها و برخی از کشور‌های هم پیمان غربی کسی جرئت نمی‌کند از رژیم صهیونیستی حمایت کند و این نشان می‌دهد که همان نفوذ و اعتباری که هم در برخی از دولت‌ها داشتند به دلیل این جنایات‌ها از دست رفته است و اکنون نمی‌توانند کاری کنند و هیچ اعتباری ندارند.

نوش آبادی در انتها گفت: اکنون هم به قدرت حزب الله، مقاومت، حماس و مردم فلسطین افزوده شده و خدارو شکر با عملیات موفق موشکی کشورمان مجددا امید و خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت شاهد هستیم.

وی افزود: در یکسال گذشته جز جلوه‌های اقتدار و وحدت میان مقاوت و نیرو‌های ایثارگر چیزی ندیدیم و در مقابل هم جلوه‌های خشونت و جنایتکاری و گرگ صفتی را از صهیونیست ها به وفور مشاهده کردیم.

نظر شما