شناسهٔ خبر: 69174433 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

سوزوکی جیمنی را می‌توان از محبوب‌ترین خودرو‌های وارداتی و جدید بازار ایران دانست. اکنون شرکت راساموتور خاورمیانه نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از نوع فروش نقدی دومرحله‌ای است. بخشی از قیمت خودرو در مرحله ثبت‌نام و مابقی آن هنگام تحویل خودرو از مشتریان گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سوزوکی جیمنی را می‌توان از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی و جدید بازار ایران دانست. اکنون شرکت راساموتور خاورمیانه نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از نوع فروش نقدی دومرحله‌ای است. بخشی از قیمت خودرو در مرحله ثبت‌نام و مابقی آن هنگام تحویل خودرو از مشتریان گرفته می‌شود.
 
راساموتور خاورمیانه قیمت سوزوکی جیمنی چهاردر را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرده است. انتظار داریم مخاطبان استقبال گسترده‌ای از سوزوکی جیمنی بکنند و نخستین سری این خودرو با اختلاف قابل‌توجهی در بازار آزاد به فروش برسد. کیا سلتوس، هیوندای کونا و کراس‌اوورهای دودیفرانسیل مونتاژی نظیر اکستریم LX و لوکانو L7، رقبای این خودرو در بازار ایران به حساب می‌آیند.
 
شرایط فروش سوزوکی جیمنی، مهر 1403:
نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]
سوزوکی جیمنی را می‌توان آفرودر اقتصادی در کلاس جهانی نامید. این خودرو برخلاف بسیاری از اتومبیل‌های آفرود، موتور بزرگ و حجیم ندارد. نیروی سوزوکی جیمنی را پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی تأمین می‌کند. حداکثر راندمان این پیشرانه 101 اسب‌بخار قدرت و 130 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس چهارسرعته اتوماتیک با قابلیت اوور درایو نیز وظیفه انتقال قدرت به چهارچرخ را در این خودرو برعهده دارد. شتاب صفرتاصد سوزوکی جیمنی 15.1 ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت آن نیز 160 کیلومتربرساعت خواهد بود. این خودرو در سیکل ترکیبی به‌ازای 100 کیلومتر پیمایش مسیر فقط 6.8 لیتر بنزین می‌سوزاند.
 
نسخه فول‌آپشن جیمنی به این امکانات مجهز است: 4 کیسه هوا، تریم داخلی چرمی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، حالات مختلف انتقال قدرت به چرخ‌ها، کنترل ایستایی در سرازیری، سنسور نور، سنسور باران، رادار نگهدارنده بین خطوط، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، سیستم پیشگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی و سیستم تهویه اتوماتیک.
لینک کوتاه کپی لینک
نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

نظر شما