شناسهٔ خبر: 69173020 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نتانیاهو در بازدید از پایگاه «گولانی»: هزینه دردناکی پرداختیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از پایگاه تیپ گولانی ارتش این رژیم در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا که روز گذشته هدف حمله پهپادی حزب‌الله قرار گرفت، بازدید و اذعان کرد که اسرائیل، هزینه دردناکی پرداخته است.

صاحب‌خبر -

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از پایگاه گولانی در منطقه بنیامینا، بار دیگر تهدید به حمله شدید علیه حزب‌الله کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که ارتش آن طی یک سال گذشته از تحقق اهداف جنگی ناکام مانده است، گفت: هزینه دردناکی پرداختیم اما به جنگ ادامه خواهیم داد، ما به ضربات بی‌رحمانه به حزب‌الله در سراسر لبنان و همچنین در بیروت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما در حال نبرد شدید علیه محور شرارت ایران هستیم.

حزب الله شامگاه یکشنبه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادهای انفجاری خود قرار داد که بنا به اذعان صهیونیست ها، در جریان آن ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

پیشتر نیز «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در بازدید از این پایگاه گفت: ما در وضعیت جنگی هستیم و حمله به یک پایگاه آموزشی در عمق (سرزمین های اشغالی)، سخت و نتایج آن دردناک است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به فرار از خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

حزب‌الله لبنان اخیرا با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما