شناسهٔ خبر: 69170440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد

تشنگی جامعه درباره شناخت الگوهای انقلاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: وقتی کتاب «حوض خون» چاپ شد، مردم استقبال کردند و بارها به چاپ رسید؛ این موضوع نشان می‌دهد جامعه عطش و نیاز فراوانی برای استفاده از مبانی فرهنگی دارد.

صاحب‌خبر -

 مجید منادی در پیش‌همایش زن تراز انقلاب اسلامی ذیل کنگره بانوی مبارز و انقلابی خانم مرضیه حدیدچی که امروز ۲۳ مهرماه در اهواز برگزار شد، گفت: شخصیت بانوی مجاهد خانم دباغ به‌عنوان مادر تراز انقلاب اسلامی ابعاد گوناگونی دارد که کمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برخی از کشورها که توان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بالایی دارند با ابزار فنی، مهارتی و هنری با وجود آنکه چهره‌های برجسته‌ای ندارند، یک داستان و افسانه را چنان می‌پرورانند و تولید محتوا می‌کنند که همه ما آنها را می‌شناسیم و آثار آنها مخاطب دارد. این شاید ضعف فعالیت‌های ماست. همایش‌هایی از این دست مخاطبانی از میان نخبگان، دانشگاهیان و طلاب دارند، اما وظیفه ما به‌عنوان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این است که میان فعالان فرهنگی و مردم پیوند ایجاد کنیم. 

منادی با اشاره به فعالیت‌های خانم دباغ و حضور وی در هیئت اعزامی جمهوری اسلامی به شوروی در کنار آیت‌الله جوادی آملی گفت: اگر امروز به جوانان بگوییم دو جمله درباره خانم حدیدچی صحبت کنند نمی‌دانند چه کسی بوده و این ضعف بزرگ به همه ما باز می‌گردد. این همایش‌ها برای برجسته‌سازی و مطرح کردن چهره‌هاست و می‌تواند توجه همه را جلب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: وقتی کتاب حوض خون با تقریظ مقام معظم رهبری چاپ شد، مردم استقبال کردند و بارها به چاپ رسید و این نشان می‌دهد جامعه این عطش و نیاز را برای استفاده از مبانی و برنامه‌های فرهنگی را دارد و باید درباره الگوهای برجسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کار شود.

انتهای پیام

نظر شما