شناسهٔ خبر: 69170114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد

تخصیص ۱۳۷‌میلیارد تومان برای توسعه زیرساختهای ورزش آذربایجان‌غربی

آرزو سلیمان نژاد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از تخصیص ۸۶ درصد از اعتبارات مصوب برای توسعه زیرساختهای ورزشی استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

سجاد بیرامی ۲۳مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان که جزو چالش‌های اساسی ما است در مجموع ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۳۷ میلیارد تومان که ۸۶درصد اعتبارات را شامل می‌شود، تخصیص یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۹۰۰ هیئت ورزشی در آذربایجان‌غربی تصریح‌کرد: در حال حاضر ۱۰هزار نفر در هیئتهای ورزشی استان فعالیت دارد همچنین هزار باشگاه ورزشی استان فعال هستند.

بیرامی با تاکید به اینکه مساحت فضای ورزشی استان بیش از ۲۷۰ هزار مترمربع است، خاطر نشان‌کرد: از مصوبات سفرهای استانی استاندار آذربایجان‌غربی ۱۴۷ مصوبه ورزشی در قالب ۱۹۷ پروژه با مساحت ۵۱۸ هزار و ۱۹۱متر مربع تاکنون با ۷۷درصد پیشرفت تحقق یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی یاد آورشد: تا پایان سال‌جاری ۴۴پروژه ورزشی به متراژ بیش از ۱۴۸مترمربع نیز در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای ورزش استان توسعه ورزش همگانی است، ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در مجموع یک هزار و ۶۶۴ عنوان برنامه همگانی در سراسر استان برگزار شده‌است.

بیرامی اظهارکرد: در هفته تربیت بدنی ۱۲۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما