شناسهٔ خبر: 69168793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان مدال‌آور مسابقات موی‌تای "قهرمانان برتر" مشخص شدند

تهران- ایرنا- مسابقات "قهرمانان برتر" موی‌تای در بخش بانوان با شناخت نفرات مدال‌آور به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این پیکارها با مسئولیت طاهره تنها و به میزبانی مجموعه ورزشی شهر سالم شهر ری برگزار شد. طی این رویداد، شرکت کنندگان در ۵ رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نفرات نخست اوزان مختلف به شرح زیر شناخته شدند:

ریحانه دالوند، مبینا تجاسب، مهدیه ضیایی، گلفام فرحی، زهرا بارانی‌زاده، سارا سرداری، عارفه کشاورز، فاطمه بختیاری، پانیذ نورزاده، مریم دهخدا، فرانک باقری، محدثه محبی، مارینا ابراهیمی، دینا جوادی، ریحانه جیریایی، نادیا عزیزی، شادان مروتی، مهشید صیاری، زهرا کیانپور، شیرین ظریفی‌پور، زهرا هاشمی، ساناز زمانی، الهام عزتی، نازنین‌زهرا عسگری، محیا امیرخانی، صبا احسنی‌مقدم، مینا طهماسیان، دینا کچویی، کیمیا سیف، آرتمیس اکبری، ستایش شامانی، نیایش طالب، کیانا جهان‌آرا، آدرینا بیگی، آوا عظیمی و فاطمه اژده.

بانوان مدال‌آور مسابقات موی‌تای "قهرمانان برتر" مشخص شدند

طاهره تنها در حاشیه این رقابت‌ها به ضرورت توسعه‌ ورزش موی‌تای در بین بانوان اشاره کرد و یکی از راه‌ های گسترش ورزش را برگزاری این مسابقات دانست.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای گسترش این رشته، اظهار امیدواری کرد که گام‌های موثری در این زمینه و برپایی مسابقات ورزشی به طور منظم برداشته شود.

او یادآور شد: با رایزنی های انجام گرفته، در نظر داریم این رقابت‌ها را هر ماهه به صورت مستمر برگزار کنیم که تاثیر فراوانی در ایجاد انگیزه، شادابی روحیه و همچنین کسب آمادگی در میان بانوان موی‌تای کار خواهد داشت.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات، علاوه بر مدال و حکم قهرمانی، هدایای نقدی به نفرات نخست اوزان اهداء شد.

نظر شما