شناسهٔ خبر: 69159998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

صعود ۱۴ تیم ازشهرداری های استان در دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری

سید محسن حسینی ،مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از برگزاری مرحله منطقه ای دومین المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری ویژه کارکنان شهرداریها در آبان ، آذر و دی ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : سید محسن حسینی مدیرکل دفترشهری وشوراهای استانداری استان گلستان تصریح کرد: تیم های صعود کننده در این مسابقات ۱۲ تیم شامل : فوتسال بالای ۴۰ سال ، فوتسال زیر ۴۰ سال، والیبال سالنی ، والیبال ساحلی ، دارت ، آمادگی جسمانی آتش نشانان، آمادگی جسمانی کارکنان ، تیراندازی ، تنیس روی میز ، شطرنج ، شنا و دومیدانی مربوط به آقایان به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند.

وی افزود : در بخش بانوان نیز دو تیم دارت و داژبال راهی این مسابقات خواهند شد.

 حسینی هدف از برگزاری این المپیاد که در مرحله منطقه ای در ۸ منطقه با ۴۶۶ تیم برگزار خواهد شد را درگیر شدن کارکنان با ورزش همگانی دانست که باعث می شود آمادگی جسمانی و نشاط بالایی داشته باشند تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند و استعدادیابی یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گفت : استان گلستان به همراه استان‌های خراسان رضوی ، خراسان شمالی، مازندران و سمنان ، منطقه ۴ را تشکیل می دهند و امیدواریم تیم های استان به مرحله نهایی که در بهمن ماه برگزار خواهد شد صعود نمایند.

نظر شما