شناسهٔ خبر: 69155658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به سرپرست تیم امیدها گفتند حیدری نباشد

اخراج خسروی استقلال توسط سرمربی سابق صبا!

در شرایطی که مدیر آکادمی استقلال انتشار خبر اخراج خسرو حیدری را تکذیب کرد اما سرپرست امیدهای استقلال مدعی شد که این موضوع صحت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال نه فقط در تیم بزرگسالان بلکه در رده‌های پایه نیز اسیر بحران‌های عجیبی شده است. تیم‌های آکادمی این باشگاه وضعیت خوبی ندارند. هم از حیث نتیجه‌گیری و جایگاه جدولی و هم از لحاظ امکاناتی، مشکلات فراوانی تیم‌های آکادمی استقلال را محاصره کرده است.

کمبود امکانات و مشکلات مالی سبب شد تا در روزهای گذشته، برخی از مربیان رده‌های پایه استقلال به مصاحبه پرداخته و نسبت به شرایط موجود اعتراض کنند. یکی از این نفرات، نورمحمد مربی تیم امید استقلال و دستیار خسرو حیدری بود که اظهارات تندی را علیه فرشید سمیعی و احمد شهریاری به زبان آورد.

او گفت: مدیران استقلال مدیریت نخواندند، چیز دیگری خواندند. آکادمی استقلال کاملا رهاست. آقای شهریاری دارد یاد و خاطره صباباتری را زنده می‌کند. شما اگر خیلی قوی هستی همین آکادمی استقلال را درست کن، نمی‌خواهد مربی خارجی بیاوری. مرد مومن حقوق این بچه ها را هم واریز نمی‌کنی، بچه‌ها با هزینه خسرو حیدری شام و ناهار می‌خورند. آقای سمیعی همه را سر کار گذاشته است. بازیکنت غذا برای خوردن ندارد و دنبال مربی خارجی هستی؟

نورمحمد در ادامه با اشاره به مشکلات البسه تیم گفت: بازیکن رده‌های سنی استقلال در سرما با پیراهن آستین کوتاه در تمرین حاضر می‌شود. این لباسی که ما می‌پوشیم هم آقای خسرو حیدری زحمتش را کشیده وگرنه باید مقابل پرسپولیس با لباس هفت‌رنگ بازی می‌کردیم.

پیش از آن نیز نفرات دیگری از مربیان رده‌های پایه استقلال صحبت‌های مشابهی را انجام داده بودند. هجمه‌ها علیه آکادمی استقلال سبب شد تا محمدحسین ضیایی که مسئولیت رده‌های پایه آبی‌ها را برعهده دارد، در مصاحبه‌ای که با رسانه رسمی باشگاه داشت، به دفاع از عملکرد خود بپردازد.

2094396

اما روز گذشته و پس از جنجال‌های پس از شکست سه بر یک امیدهای استقلال برابر عقاب، تنش میان کادرفنی و مسئولان آکادمی بالا گرفت به نحوی که اعلام شد خسرو حیدری با دستور ضیایی از سمت خود برکنار شده است. کاپیتان سابق استقلال در همان استادیوم محل بازی، به انتقاد از شرایط موجود پرداخته و اعلام کرده مالکان باشگاه کمکی به تغییر شرایط نکرده اند.

البته ضیایی در گفتگو با ورزش سه این موضوع را تکذیب و اعلام کرد: تاکید می‌کنم خسرو حیدری اخراج نشده ولی تا مشخص شدن ابعاد کامل اتفاقات رقم خورده در حواشی دیدار امید استقلال، تمرینات این تیم با توجه به فرا رسیدن نیم فصل رقابت‌های امید باشگاه تهران تعطیل شده و تا آغاز مجدد تمرینات، تصمیم لازم در مورد کادر فنی تیم امید استقلال را اتخاذ خواهیم کرد.

این در شرایطی است که علی رغم تعطیلی تمرینات بخاطر فرا رسیدن نیم فصل، با بازیکنان تیم امید استقلال تماس حاصل شده و به آنها اعلام گردیده که راهی محل تمرین تیم شوند چرا که محمدحسین ضیایی قصد دیدار و گفتگو با آنها را دارد.

با این حال، فرهاد موافق سرپرست تیم امید استقلال ضمن رد اظهارات ضیایی گفت: خسرو حیدری را مدیریت هلدینگ و باشگاه استقلال از سرمربیگری تیم اخراج کردند و به من هم گفتند که به خسرو اعلام کنم. می خواستند کسی متوجه نشود اما در فوتبال چیزی پنهان نمی ماند. من هم استعفایم را به باشگاه دادم و به دلیل مشکلات عدیده آکادمی استقلال، امکان ادامه همکاری با باشگاه را ندارم.

این اتفاقی است که امروز در بخش دیگری از باشگاه استقلال که غرق جنجال و بحران است، رخ داد. اتفاقی که علت آن حضور مربی امید در ورزشگاه در بازی امروز امیدها باوجود تذکر مدیریت به قطع همکاری با نورمحمد بود. اتفاقی که ضیایی از آن با عنوان کلی حواشی بازی امروز امیدهای استقلال یاد کرده است.

1786358

حالا خسرو حیدری ممکن است بر خلاف ظاهر همیشه آرام خود اقدام به مصاحبه‌ای بسیار تند علیه نحوه مدیریت تیمهای پایه باشگاه کند. اتفاقی که برای شهریاری و ضیایی خوشایند نخواهد بود چرا که حیدری با سابقه پررنگ استقلالی و مقبولیت نسبی در صورت تبدیل شدن به اوپوزیسیون باشگاه، به تغییرات قریب الوقوع در راس تیم تسریع خواهد بخشید.

باید دید که فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به این موضوع ورود کرده و حواشی ایجاد شده را آرام خواهد کرد یا آکادمی استقلال به نحوی دیگری روزگار خود را با این اتفاقات سپری می‌کند.

لازم به ذکر است که اکنون تیم امیدهای استقلال در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر امیدهای تهران، با 23 امتیاز در رده هفتم است و 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در رده جوانان، استقلال با 22 امتیاز از سیزده بازی، در رده ششم بوده و با پرسپولیس صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد.

در رده نوجوانان، استقلال با 22 امتیاز از یازده بازی و یک بازی کمتر نسبت به تیم های دوم و سوم، در رده چهارم ایستاده است و با کیا صدرنشین، سه امتیاز فاصله دارد. در بخش نونهالان، استقلال وضعیت اسف باری دارد و این تیم با 10 امتیاز از 10 بازی در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر نونهالان تهران است.

نظر شما