شناسهٔ خبر: 69155052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضیایی: اینجا هستیم برای ترویج فرهنگ استقلال

اخراج خسرو به این شکل تکذیب شد!

مسئول آکادمی باشگاه استقلال هرگونه قطع همکاری با خسرو حیدری را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آکادمی استقلال طی روزهای اخیر در متن حواشی و اخبار فراوانی بوده است. نورمحمد مربی تیم امید استقلال، صحبت‌های تندی را علیه شهریاری و سمیعی انجام داد و از کمبود امکانات در رده‌های پایه این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

امروز نیز خبر رسید که پس از شکست سه بر یک برابر عقاب، مسئولان آکادمی باشگاه استقلال رای به قطع همکاری با خسرو حیدری کاپیتان سابق و سرمربی تیم امیدهای استقلال داده‌اند.

محمد حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شایعه اخراج خسرو حیدری بعد از شکست تیم فوتبال امید استقلال از آکادمی این باشگاه اظهار داشت: در این چند روز اخیر متاسفانه در حاشیه و پیرامون تیم فوتبال امیدهای استقلال اتفاقاتی افتاد که در شأن و شخصیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نبود ضمن اینکه از سوی برخی مربیان این تیم نیز اظهاراتی صورت گرفت که خلاف واقعیت بود و هواداران این باشگاه را نگران کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز هم در جریان دیدار با تیم عقاب در ورزشگاه مرغوبکار، مشکلات و اتفاقات ناپسندی رخ داد که باعث شد تا فعلا تصمیماتی را بگیریم اما اینکه گفته می‌شود خسرو حیدری سرمربی امیدها را اخراج کردیم؛ خیر به این شکل نیست و این موضوع صحت ندارد.

1800298

مدیریت آکادمی باشگاه استقلال یادآور شد: در هر صورت ما به آکادمی باشگاه بزرگ استقلال آمدیم تا فرهنگ استقلالی را ترویج کنیم و برایمان قابل قبول نیست که در کنار تیم‌های این باشگاه چنین برخوردهایی صورت بگیرد. اما باز هم تاکید می‌کنم خسرو حیدری اخراج نشده ولی تا مشخص شدن ابعاد کامل اتفاقات رقم خورده در حواشی دیدار امروز امید استقلال، تمرینات این تیم با توجه به فرا رسیدن نیم فصل رقابت‌های امید باشگاه تهران تعطیل شده و تا آغاز مجدد تمرینات، تصمیم لازم در مورد کادر فنی تیم امید استقلال را اتخاذ خواهیم کرد.

ضیایی در پایان گفت: در حالی که به تازگی بخشی از مطالبات بازیکنان بزرگسال استقلال به آنها پرداخت شده، در آکادمی هم همانطور که در مصاحبه اخیرم وعده داده بودم، امروز ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی رده های سنی استقلال برای این عزیزان واریز شد تا باشگاه از این لحاظ به عهد خود وفا کرده باشد. ما در آکادمی سعی می‌کنیم از لحاظ امکانات و پرداختی‌ها خودمان را به روز نگه داریم تا به این ترتیب از همه کسانی که در تیم‌های رده‌های پایه استقلال و آکادمی به این باشگاه کمک می‌کنند، حمایت کرده و به آنها انگیزه و انرژی بدهیم.

نظر شما